Агенція «УНІАН» запустила онлайн-сервіс для вирішення скарг населення

Інформаційна агенція «УНІАН» представила новий онлайн-проект для українських користувачів. Через окремий сайт можна залишити повідомлення про наявну проблему і свої контактні дані, а далі журналісти почнуть відстоювати ваші законні права усіма доступними їм методами. В тому числі, шляхом оприлюднення вашого питання з іменами відповідальних осіб.

Додати своє прохання щодо вирішення будь-якої проблеми можна, авторизувавшись через соціальну мережу Facebook — в «УНІАН Підтримка» пояснюють, що так зручніше адмініструвати звернення, проте сам сервіс не пов’язаний з роботою соцмережі. Після перевірки модератором на відповідність правилам «УНІАН», звернення виставляється на голосування, разом із іншими заявами користувачів.

Голос зараховується, коли читачі ставлять позначку «Like» під зверненням, проголосувати за кожне можна лише один раз. Три звернення, які наберуть найбільшу кількість голосів протягом одного місяця, беруться командою «УНІАН» до вирішення. Про хід робіт із зверненням працівники будуть звітувати публічно і регулярно.

Snimok_4762571451810

Адміністрація просить окремо зважати на те, що час, потрібний для вирішення кожного конкретного питання, може бути різним, а особливо складні проблеми можуть потребувати багатоступеневого і довготривалого розв’язання. Заяви приймають українською, англійською та російською мовами. Окремо зазначені випадки, коли у розгляді заяви буде відмовлено: якщо вона порушує чинне законодавство, містить ненормативну лексику чи образи інших осіб, якщо український чи російський текст введений транслітом.

Раніше ми повідомляли про те, що активісти збирають кошти на інший корисний онлайн-проект — журнал «Хмарочос» про Київ, киян та історії перетворення міст з усього світу. Однак не варто думати, що новітні медіа створюють лише в столиці: читайте про те, як школярі з Ямполя, що створили інтернет-медіа «Дирижабль», змінюють місто і отримали підтримку МЗС Данії.

Джерело: «УНІАН Підтримка»

Читайте также:

Политическое расфрендживание

Фешн с умом: украинские маркетплейсы с концептом reuse

Нужно сделать инфографику? Обзор самых простых и доступных способов

Называть людей «пользователями» неэтично и неактуально