«Яндекс.Маркет» встановив фіксовану абонплату для українських магазинів

«Яндекс.Маркет» оголосив акцію для українських інтернет-магазинів «Безліміт для магазинів в Україні»: підключені до Маркету площадки сплачуватимуть лише фіксовану абонплату (5 у.о./місяць за внутрішнім курсом «Яндекса», наразі 1 у.о. = 10 грн без ПДВ) без жодних додаткових платежів, у тому числі за кліки.

1010491_10152292092451650_3737628856297165332_n

Акція розпочнеться 1 березня та триватиме до кінця поточного року. Всі вже підключені магазини автоматично будуть переведені на новий тариф. Ті магазини, які підключаться після 1 березня одразу отримають нові умови оплати послуг «Яндекс.Маркет».

На сьогоднішній день в системі «Яндекс.Маркет» зареєстровано біля 800 українських онлайн-магазинів, які платять компанії за перехід користувачів за принципом аукціону від 1грн/перехід (без ПДВ). За даними «Яндекса» в місяць магазини витрачають на цей канал залучення клієнтів в середньому від 5 до 30 тис грн.

Раніше ми писали про те, що українці частіше купують у мережі техніку, однак більше часу проводять, розглядаючи одяг, — читайте повну статистику.

Також читайте наше інтерв’ю з СЕО проекту Skidka.ua Олександром Теном про майбутнє знижкових агрегаторів в Україні та світі.

Джерело: «Яндекс.Маркет»

Читайте также:

Штучний інтелект для інтернет-магазинів: що може робити і чи варто його використовувати?

Головні тренди 2023 року за версією Trend Hunter: технології

10 технологічних трендів українського рітейлу після війни

Слишком много: переизбыток товаров онлайн