Його проект називають «Uber для тих, хто шиє». Він працював із великими брендами, але не жалкує, що на сьомому десятку життя має починати все спочатку. Джордж Ціммер (George Zimmer) — той, хто вирішив, що ви маєте подобатися собі в дзеркалі, і для цього у вас має бути найкращий кравець і окремий додаток в смартфоні.
Він був обличчям рітейл-мережі, яку сам і заснував, а тепер пробує себе в ролі підприємця в епоху інтернет-технологій та смартфонів. Його нова розробка — це не костюм, який найкраще вам пасує, а спосіб отримати безліч таких костюмів. Йдеться про сайт та мобільний додаток zTailors. Модель перегукується із численними sharing-economy проектами — кравця можна буде викликати на заздалегідь призначений час, зняти усі мірки, домовитись про вартість, отримавши за декілька днів готовий костюм чи сукню.
Пану Ціммеру — 66 років, і він з легкістю проводить аналогію між стартапом Uber та власним проектом. На його переконання, настав час трансформувати індустрію пошиття одягу. Запланувавши візит кравця додому чи в офіс у зручний для вас час, ви зможете не лише ефективно розпоряджатися власним часом, але й оперативно отримати ексклюзивну річ — від сорочки чи піджака до сукні чи смокінгу, який сидить на вас «як рідний».
2014 року Джордж Ціммер пішов з посади головуючого в рітейлері Men’s Wearhouse, але він анітрохи не засмучений втратою такого знаменитого роботодавця:
«В шафах у американців сховано тканини на мільярди доларів. І не весь цей одяг їм до лиця — за кольором, розмірами, стилем.»
Навіть перешиваючи вже існуючий одяг, можна непогано заробити, впевнений Ціммер. Оцінити потенціал ринку об’єктивно неможливо. Варто зазначити, що 2014 року компанія Combat Gent представила схожий проект Haberdash — але в стартапу виникли труднощі із монетизацією та розвитком, і його закрили. А вже згаданий вище Uber уклав угоду із кравцями в Сингапурі, і пропонує виїзд майстра додому до постійних замовників поїздок на машинах містом.
Втім, у пана Ціммера є достатньо можливостей фінансувати подібний проект: його річний чистий дохід перебуває десь між $150 та $800 млн. Своїх грошей доклали й інші «тугі гаманці» американського ринку, але венчурних капіталістів з Долини серед них немає, говорить Ціммер.
Декілька місяців zTailors працював у стелс-режимі, обслуговуючи клієнтів у декількох великих американських містах, і в базі є вже 600 майстрів шиття. В планах компанії — покрити мережею послуг усі 50 штатів та збільшити базу майстрів до 1 тис. осіб.
В міркуваннях Ціммера є раціональне зерно. Кравці — той фах, де велика кількість представників працює вкрай фрагментовано та не має повного робочого дня як такого. Середньостатистичний кравець у Штатах заробляє на рік близько $38 тис. — Ціммер стверджує, що його мобільний додаток допоможе подвоїти цю суму.
Ціни наступні: десь $20 за те, щоб підігнати сорочку, і $16 за пару штанів. Головне сподівання на популярність через те, що кравця можна викликати додому. Кравці стверджують, що отримати доступ до клієнтського гардеробу, де чимало речей треба «підігнати» — хороше рішення. Благочинністю zTailors займатися не буде: з кожного замовлення компанія братиме 35% комісії. Щоб заробити суттєву суму через цей додаток, треба буде добре попрацювати і стати популярним серед замовників.