З майстерні кравця — в інтернет до покупця: Як працює стартап zTailors

Його проект називають «Uber для тих, хто шиє». Він працював із великими брендами, але не жалкує, що на сьомому десятку життя має починати все спочатку. Джордж Ціммер (George Zimmer) — той, хто вирішив, що ви маєте подобатися собі в дзеркалі, і для цього у вас має бути найкращий кравець і окремий додаток в смартфоні.

Він був обличчям рітейл-мережі, яку сам і заснував, а тепер пробує себе в ролі підприємця в епоху інтернет-технологій та смартфонів. Його нова розробка — це не костюм, який найкраще вам пасує, а спосіб отримати безліч таких костюмів. Йдеться про сайт та мобільний додаток zTailors. Модель перегукується із численними sharing-economy проектами — кравця можна буде викликати на заздалегідь призначений час, зняти усі мірки, домовитись про вартість, отримавши за декілька днів готовий костюм чи сукню.

Пану Ціммеру — 66 років, і він з легкістю проводить аналогію між стартапом Uber та власним проектом. На його переконання, настав час трансформувати індустрію пошиття одягу. Запланувавши візит кравця додому чи в офіс у зручний для вас час, ви зможете не лише ефективно розпоряджатися власним часом, але й оперативно отримати ексклюзивну річ — від сорочки чи піджака до сукні чи смокінгу, який сидить на вас «як рідний».

2014 року Джордж Ціммер пішов з посади головуючого в рітейлері Men’s Wearhouse, але він анітрохи не засмучений втратою такого знаменитого роботодавця:

«В шафах у американців сховано тканини на мільярди доларів. І не весь цей одяг їм до лиця — за кольором, розмірами, стилем.»

Навіть перешиваючи вже існуючий одяг, можна непогано заробити, впевнений Ціммер. Оцінити потенціал ринку об’єктивно неможливо. Варто зазначити, що 2014 року компанія Combat Gent представила схожий проект Haberdash — але в стартапу виникли труднощі із монетизацією та розвитком, і його закрили. А вже згаданий вище Uber уклав угоду із кравцями в Сингапурі, і пропонує виїзд майстра додому до постійних замовників поїздок на машинах містом.

Втім, у пана Ціммера є достатньо можливостей фінансувати подібний проект: його річний чистий дохід перебуває десь між $150 та $800 млн. Своїх грошей доклали й інші «тугі гаманці» американського ринку, але венчурних капіталістів з Долини серед них немає, говорить Ціммер.

Декілька місяців zTailors працював у стелс-режимі, обслуговуючи клієнтів у декількох великих американських містах, і в базі є вже 600 майстрів шиття. В планах компанії — покрити мережею послуг усі 50 штатів та збільшити базу майстрів до 1 тис. осіб.

В міркуваннях Ціммера є раціональне зерно. Кравці — той фах, де велика кількість представників працює вкрай фрагментовано та не має повного робочого дня як такого. Середньостатистичний кравець у Штатах заробляє на рік близько $38 тис. — Ціммер стверджує, що його мобільний додаток допоможе подвоїти цю суму.

Ціни наступні: десь $20 за те, щоб підігнати сорочку, і $16 за пару штанів. Головне сподівання на популярність через те, що кравця можна викликати додому. Кравці стверджують, що отримати доступ до клієнтського гардеробу, де чимало речей треба «підігнати» — хороше рішення. Благочинністю zTailors займатися не буде: з кожного замовлення компанія братиме 35% комісії. Щоб заробити суттєву суму через цей додаток, треба буде добре попрацювати і стати популярним серед замовників.

Читайте также:

Про бото-фермы и фейковых инфлюенсеров

Привлекательное и обречённое будущее работы

Цифровое внедрение: почему следует с этим считаться

Большие надежды низкотехнологического смартфона