Представники покоління Z становлять приблизно 40% аудиторії TikTok. Їх сукупна купівельна спроможність оцінюється в $143 млн і продовжує рости. При цьому ці споживачі відрізняються від інших і хочуть по-новому взаємодіяти з брендами.
TikTok дозволяє інтегрувати продукти в розважальний контент, не відволікаючи глядачів від перегляду відео. Розповідаємо про виграшні стратегії провідних брендів, на які варто звернути увагу.
Публікуйте огляди
Огляди — це ефективний спосіб продемонструвати простоту використання продукту і розповісти історію бренду.
Відеорозпакування дуже популярні на YouTube, але короткий формат TikTok дозволяє створювати більш енергійний і творчий контент, який привертає увагу глядачів без агресивного маркетингу.
Чому це працює. Такий підхід перш за все розважає глядачів, попутно просуваючи продукт. Користувачі за цим і приходять на подібні майданчики: щоб отримувати задоволення, а не купувати.
Спостерігаючи, як інша людина пробує і ділиться враженнями про продукт, глядач відчуває такий психологічний феномен, як соціальний доказ (думки чи оцінки інших людей, які впливають на рішення клієнта), а це потужний стимул для покупки. Відео, що розкривають і плюси, і мінуси продукту, виглядають більш щирими й з більшою ймовірністю мають попит у глядачів.
Співпрацюйте з блогерами
Дії завжди голосніше слів. Коли популярні блогери тестують продукт, бренди отримують доступ до ширшої аудиторії.
Чому це працює. Інфлюенсери-мільйонники — це ефективний соціальний доказ. Особисте схвалення продукту спонукає аудиторію наслідувати прикладу блогера, бо аудиторія довіряє своїм кумирам. Такий підхід більш природний, ніж традиційні методи реклами.
Залучайте до просування засновників
Згідно з даними TikTok, більше третини найефективніших рекламних оголошень на платформі засновані на тому, що хтось безпосередньо звертається до підписників. Це пов’язано з тим, що нативна реклама в інфлюенсерів має найвищий коефіцієнт переглядів.
Чому це працює. Розповідь засновника бренду про те, чому і як він створив продукт, дуже приваблює глядачів. Це дозволяє познайомитися з історією компанії з перших вуст. Такий спосіб може бути особливо ефективним напередодні запуску нових товарів. Ця стратегія також допомагає засновникам побудувати більш довірчі відносини з глядачами та клієнтами.
Демонструйте експертні знання
Глибоке знання предметної області — дієвий спосіб завоювати довіру споживача. Для цього публікуйте ролики з технічною інформацією та експертними коментарями.
Чому це працює. Коли глядачі пов’язують ваш бренд з експертними знаннями в певній галузі, вони з більшою ймовірністю будуть довіряти продуктам і розглядати можливість покупки.
Використовуйте ASMR
Це досить незвичайний, але робочий спосіб просування. ASMR, або автономна сенсорна меридіональна реакція, має на увазі використання в відео заспокійливих звуків, низьких тонів і шепоту для того, щоб розслабити слухача.
Чому це працює. Різні звуки й тони використовуються для того, щоб викликати певні емоції у слухача, який потім зв’яже це відчуття з брендом або продуктом.
Дослідження показали, що звук має «здатність впливати на споживачів несвідомо, або свідомо, в кінцевому підсумку впливаючи на їх рішення про покупку». Крім цього, звук може зміцнювати унікальність бренду у свідомості споживачів. Згідно з декількома дослідженнями, «музика і голос, що асоціюються з брендом, підвищують його запам’ятовуваність і позитивно впливають на відгуки споживачів».
Робіть якісний контент
Відео з якіснішим контентом — ще один потужний спосіб привернути увагу глядачів.
Чому це працює. Високоякісні відеоролики ефективніше впливають на глядача, ніж короткі кліпи низької якості. Такий підхід дозволяє брендам розповідати свої історії через соцмережі. У деяких випадках продукт може навіть не бути присутнім на відео фізично. Непрямі продажі через розважальний контент — ефективна стратегія для TikTok-маркетингу. А якісні та високобюджетні відео дозволять бренду виділитися і запам’ятатися користувачам.
БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:
- Як вплинув додаток TikTok на розвиток соціальних мереж?
- 12 цікавих фактів про TikTok
- Амбіційний Чжан Імін — розробник TikTok
Джерело: BetterMarketing