Blog Imena.UA

Дослідження: штучний інтелект і машинне навчання є обов’язковими для нових засобів безпеки

Загроза безпеки даних лякає і викликає недовіру ІТ-фахівців — про це йдеться у звіті Oracle і KPMG про хмарні загрози безпеки у 2020 р за першу третину року (Oracle and KPMG Cloud Threat Report 2020). Опитування 750 фахівців з кібербезпеки та ІТ по всьому світу показало, що використання принципу «латання дірок» (patchwork approach) при розв’язанні проблем безпеки даних, неправильно налаштовані сервіси та плутанина з новими моделями хмарної безпеки породили кризу довіри. І її зможуть подолати тільки ті компанії, у яких безпека стала частиною культури ведення бізнесу.

Дослідження показало, що ІТ-фахівці більше стурбовані безпекою даних своєї компанії, ніж безпекою у себе вдома.

ІТ-фахівці намагаються усунути проблеми захисту даних за допомогою «латання дірок» різними рішеннями з кібербезпеки, але стикаються з практично нездійсненним завданням, через те, що ці системи рідко бувають коректно сконфігуровані.

Найпоширеніші типи неправильного налаштування:

Перекладання відповідальності веде до плутанини та порушень безпеки

Як ніколи раніше організації переносять в хмару все більше критично важливих для бізнесу навантажень. А висхідне споживання хмарних сервісів створює нові «сліпі зони» в безпеці, оскільки ІТ-підрозділи та постачальники хмарних послуг працюють над тим, щоб зрозуміти, де їх індивідуальна відповідальність за безпеку даних. Ця плутанина призводить до того, що відділи інформаційної безпеки зазнають труднощів в спробах впоратися зі зростаючим ландшафтом загроз.

Майже 90% компаній вже використовують «ПО як послугу» (SaaS), 76% — «Інфраструктуру як послугу» (IaaS), а 50% організацій мають намір перенести всі дані в хмару протягом наступних двох років.
Моделі спільної відповідальності за безпеку створюють плутанину. Тільки 8% керівників служб інформаційної безпеки заявили, що повністю розуміють модель спільної відповідальності за безпеку.
70% ІТ-фахівців вважають, що для захисту всього середовища в публічній хмарі потрібно занадто багато спеціальних інструментів. 75% ІТ-фахівців неодноразово втрачали дані при використанні хмарного сервісу.

Модель «На першому місці — безпека» залишається актуальною

Для розв’язання проблем безпеки та подолання недовіри постачальники хмарних послуг та ІТ-підрозділи повинні працювати разом над формуванням культури «На першому місці — безпека» (Security-First). Така модель має на увазі наймання, підготовку та утримання кваліфікованих фахівців з інформаційної безпеки, а також постійне поліпшення процесів і технологій, які допомагають усувати загрози в умовах постійно розширюється цифрового світу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: