Найвеселіша і найзворушливіша різдвяна реклама 2020 року

2020 рік приніс нам багато несподіванок. Різдво і Новий рік в цей раз теж незвичайні, що нанесло відбиток і у святкові рекламні кампанії.

Різдвяні ролики — більше, ніж просто реклама. Це жанр, який бренди використовують, щоб встановити емоційний зв’язок з клієнтами, розширити аудиторію за допомогою вірального святкового контенту і закінчити рік на позитивній ноті.

У цю добірку включено зворушливі різдвяні історії та ролики, в яких традиційні зимові символи переосмислюються, а святкова тема подається в контексті непростого 2020 року.

1. «‎Найкращий подарунок» від Xfinity

Як бути, якщо діти не можуть отримати різдвяні подарунки через карантинні обмеження? Санті і його команді ельфів на ізоляції доведеться знайти вихід з цієї ситуації, щоб врятувати свято.

У цій веселій рекламі ми легко вбачаємо багато речей з власного життя: онлайн-зустрічі, віддалений мозковий штурм і командний дух, який надихає нас на блискучі ідеї. Творці ролика акцентують на тому, що локдаун — не перешкода для особливих моментів і святкової атмосфери.

2. «‎Геть список неслухняних дітей» від Tesco

Всі ми пережили не найкращі часи у 2020 році! Невдала домашня стрижка в період глобального локдауна, будинок, завалений туалетним папером, діти, які не отримали необхідних знань за шкільною програмою, — це знайоме багатьом.

«‎Ми думаємо, що після такого року списку неслухняних дітей просто не може бути. Так що влаштуйте собі найкраще Різдво», — говорять творці кампанії.

3. The Show Must Go On від Amazon

У 2020 році хто завгодно міг опинитися в такій ситуації: у вас є мрія, ви наближаєтеся до її здійснення – а потім настає карантин, і ваші плани перетворюються в попіл.

У цій рекламі ви не побачите класичні символи Різдва та інших зимових свят. За сюжетом красива, молода головна героїня займається балетом і мріє виступати на сцені. Завдяки старанням сестри та гаджетам від Amazon її мрія збувається. І виглядає це дійсно вражаюче!

4. Епічна різдвяна розповідь від Coca-Cola

Ми звикли бачити рекламу Coca-Cola, яка буквально монополізувала дух Різдва. Але цей ролик (хоч в ньому і є епізод з традиційною сяючою вантажівкою) більше схожий на пригодницький фільм.

Сюжет побудований навколо батька, який їде працювати на північ і бере з собою лист доньки Санта-Клаусу. Посеред робочого дня на нафтовій платформі він вирішує здійснити мрію дівчинки та доставити її лист. Але для цього головному герою потрібно подолати багато випробувань.

5. «‎Внутрішня дитина» від McDonald’s

Цього року McDonald’s знову додала в замовлення на святвечір морквяні палички, а в різдвяній рекламі бренд знову використовує ідею #ReindeerReady (палички як частування для оленів Санти). Також McDonald’s закликає нас випустити свою внутрішню дитину, стати більш щирими, відкритими та більше мріяти під час зимових свят (і не тільки).

У рекламному ролику компанії мама намагається поділитися різдвяним настроєм зі своїм сином-підлітком, який замкнувся в собі та більше не хоче бути «‎маленьким хлопчиком».

6. The Singing in the Rain від Burberry

В одній з найбільш обговорюваних різдвяних кампаній в індустрії моди ми бачимо велику кількість святкових символів, а не складний сюжет, як в попередніх роликах.

У відео використана кінематографічна естетика 50-х років. Це міні-мюзикл, де всі персонажі співають і танцюють. При цьому зверху падають брили льоду, які герої ролика легко розбивають. Ідея в тому, щоб показати технологічність одягу Burberry.

Ця реклама одночасно заряджає своєю енергією і дозволяє отримати естетичне задоволення.

7. «‎Від нашої сім’ї — вашої» від Disney

Цей різдвяний ролик — частина великої рекламної кампанії, спрямованої на підтримку фонду Make-A-Wish Foundation, який виконує бажання дітей з важкими захворюваннями. Disney представляє анімаційну розповідь про родину, яка багато років зберігає традицію різдвяних іграшок.

У ролику ми бачимо історію дівчинки і її бабусі, а також іграшки Міккі Мауса, якій вже понад 50 років. На Різдво героїні зазвичай збираються і разом створюють святкові прикраси, але в цьому році онука, що підросла готова забути про традиції.

Disney пропонує глядачам поділитися онлайн власними сімейними традиціями з хештегом проєкту. За кожну історію компанія пожертвує $1 в фонд Make-A-Wish Foundation.

8. «Різдво Едгара» від Erste Group

У сюжетах різдвяних роликів часто використовують теми самотності, дитинства, любові між батьками та дітьми, а також чарівного здійснення бажань. Герой цієї зворушливої ​​історії вже не дитина, але він зберігає світлі спогади про час, коли грав на піаніно з мамою.

Як можна надихнути самотню літню людину в будинку для літніх людей, якщо він думає, що все хороше для нього позаду? Відповідь на це питання знаходить молода працівниця установи!

9. Різдвяний фільм від DocMorris

Це ще одна зворушлива історія про теплі стосунки між поколіннями. І що не менш важливо, творцям різдвяної рекламної кампанії вдалося дуже гармонійно інтегрувати бренд в сюжетну лінію.

Компанія DocMorris продає ліки, тому літні люди — важлива частина її аудиторії. У цій рекламі ми бачимо пенсіонера, колишнього спортсмена, який за кілька тижнів до Різдва вирішує дістати з ящика старий спортивний костюм і почати займатися з гирею. Чому йому потрібно бути в формі до Різдва? Дізнаєтеся в відео.

10. Адаптація «‎Одного разу вночі перед Різдвом» від ФК «‎Селтік»

Футбольні матчі в різдвяний період мають величезне значення для британських уболівальників. Можливо, цей рекламний ролик вибивається з нашої вибірки через свою наївність, але він зроблений з душею і викликає щиру посмішку на обличчях людей, навіть якщо вони вперше чують про ФК «‎Селтік» з Шотландії.

В основі ролика лежить вірш «‎Одного разу вночі перед Різдвом» — найпопулярніша різдвяна історія, а також перша, де були описані Санта-Клаус і його олені. Адаптований варіант вірша футбольний клуб присвятив вболівальникам, які сумують за можливості дивитися матчі на стадіоні.

На закінчення

Доводиться змиритися з тим, що в цьому році ми залишились без гучних різдвяних ярмарків, масових новорічних свят і навіть звичного шопінгу в прикрашених магазинах.

На щастя, у нас є святкові рекламні кампанії, які допомагають перейнятися духом Різдва! Тим більше, що в цьому році вони дуже душевні та емоційні. Відкрийте для себе ці прекрасні відеоролики, щоб згадати про важливі речі, а також знайти іскру натхнення і мотивації.

Як би ви не проводили локдаун, нехай він буде наповнений щирими та радісними емоціями. А кращі різдвяні ролики 2020 року допоможуть підняти вам настрій.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Читайте также:

6 виграшних стратегій, що використовуються брендами у TikTok

Як розміщувати рекламу в Telegram?

Відеомаркетинг у 2021 році. Які канали використовувати?

Які дані збирає про нас Facebook і чи можна на це вплинути