I’MREADY — як українські ветерани реанімують армійське харчування

Події останніх років змінили обличчя українського суспільства та бізнесу. Нові підприємці в Україні — це не тільки бородачі на моноколесі, але й колишні військові, що звикли брати на себе відповідальність за позитивні зміни. Вони запускають власні проекти, як от I’MREADY, що має на меті встановити новий стандарт якості готових до вживання продуктів, зроблених в Україні.

Про головні переваги м’ясних продуктів I`M READY та плани розвитку проекту, а також про соціальну складову в бізнесі нам розповів молодший сержант 12 ОМПБ 26 ОАБр Антон Колумбет, заступник голови Київської міської спілки ветеранів АТО, а сьогодні — ще й начальник відділу продажів I’MREADY.

mainDSC_9240

З окопу — до столу

Ідея змінити формат їжі, яку отримують українські солдати, виникла у нас саме в окопах. Справа в тому, що війна насправді — це не про те, хто кого перестріляє, як уявляють більшість цивільних громадян. Війна — це зіткнення двох адміністративних структур, на які покладено завдання забезпечити виживання великої кількості людей в надскладних умовах. І постачання їжі є одним з найголовніших завдань. Зазвичай, для пояснення нашої ідеї ми використовуємо такий приклад. Кожен з нас колись збирав друзів на шашлик в лісі, чи не так? І завжди буває, що хтось купив забагато хліба, хтось забув взяти овочі до м’яса, в компанії панує цілковитий безлад, а вже в самому лісі раптом виявляється, що ні в кого немає з собою ножа.

А тепер уявімо, що ми маємо 40 тисяч людей, яких потрібно забезпечити усім — від зброї до туалетного паперу. І розкидані ці десятки тисяч людей по величезній території, крім того, вони постійно переміщуються, і якщо сьогодні їм не доставити їжу — то завтра буквально не буде чого їсти. Це титанічна праця, яка значно обтяжена морально і технічно застарілими нормативно-правовими актами, що регламентують всю цю діяльність і абсолютно не готові до активних бойових дій.

Тому мрія створити справжнє військове консервоване м’ясо народилася в той момент, коли ми вперше отримали «армійську тушонку», і з того часу не полишала нас. Активно зайнятися цим питанням ми змогли лише після звільнення в резерв, і пройшли довгий шлях (понад 2 роки — прим. ред.) від розробки концепції до отримання перших зразків.

0-02-05-6a8285f06ef9e7af2b8ad92dd8b81b674e34a1556e589068e5067c6306cbdbad_full

Особливості виробництва

Технічно процес виглядає так: ми беремо м’ясо, стерилізуємо його та пакуємо в герметичну упаковку. Деталі та рецептура складають комерційну таємницю. Що стосується походження продуктів — все виготовлено в Україні та з українських складових, окрім пакування, яке ми закупаємо на виробництві однієї з країн Євросоюзу.

Три головні переваги I`M READY:

  1. Склад м’яса в продукті — 97%.
  2. Повна відсутність згущувачів, посилювачів смаку, стабілізаторів, регуляторів кислотності.
  3. М’яка, зручна в зберіганні й транспортуванні упаковка.


Тестування надійності пакування I`M READY

Про перші продажі та ціну

На сьогоднішній день, з метою розкрутки бренду ми реалізуємо нашу продукцію тільки через наш сайт, маємо доставку по Києву та «Новою Поштою» по всій Україні. Звісно, паралельно шукаємо партнерів для оптового продажу, і вже є перші напрацювання в цьому напрямку. Дані про перші продажі розкривати не будемо, — скажімо так, нас вони задовольняють. Цінова політика наступна: курятина, свинина і телятина в нас коштують відповідно 55, 66 та 77 грн за один пакунок вагою 325 г.

Про розвиток проекту

Ми мріємо створити цілу товарну лінійку I’MREADY та зробити її взірцем якісних готових до вживання продуктів. Перший запланований етап — це розширення асортименту м’яса, а вже наступним кроком ми бачимо створення перших та других страв, тобто м’яса з гарнірами. Крім того, можливі найрізноманітніші варіації, не хочеться завчасно розкривати усі секрети.

Наша заповітна мрія — щоб продукти I’MREADY потрапили до солдатського раціону. І ми обов’язково спробуємо свої сили на відповідних тендерах від Міноборони, але тільки тоді, коли будемо повністю до цього готові.

Упаковка I'MREADY в 7 разів легша, відкривається без додаткових інструментів, а всередині — багато м'яса

Один пакунок I’MREADY в 7 разів легший за консервовану тушонку, відкривається без додаткових інструментів, а всередині — багато м’яса

Про соціальне підприємництво

Оскільки вся наша команда складається з воїнів АТО, тому соціальна складова для нас є надзвичайно важливою. З самого початку проекту ми вирішили, що 10% прибутку будемо спрямовувати на підтримку соціальних проектів ветеранської спільноти. На четвертому році війни суспільство майже вичерпало волонтерські ресурси, і для системної структурної роботи необхідні постійні бюджетні вливання. А це означає, що соціально відповідальний бізнес має стати підтримкою громадському суспільству, що бурхливо розвивається в Україні.

На нашу думку, щоб соціальне підприємництво в Україні стало популярним, у бізнесу має з’явитися розуміння, що покупця краще мотивувати соціальною складовою, ніж вливати мільйони в безглузді маркетингові бюджети набридливої реклами.

Уроки від подолання перешкод

Насправді, найтяжчим є підбір команди. Немає нічого більш складного, ніж знайти не просто однодумців, а людей, які готові наполегливо працювати без отримання прибутків, на майбутнє. Якщо таку команду вдається зібрати, то подальші процеси — суто технічна справа. Хороша команда подолає будь-які перешкоди, розробить нові процедури і буде працювати на результат.

На щастя, в нас така команда була, при чому не просто друзів, а бойових побратимів. Війна дала нам чітке розуміння спільної мети і відчуття братерського плеча, тож ми просто переносимо ці відносини в бізнес-площину. Головним уроком, таким чином, стає старий як світ принцип — кадри вирішують все.

Про досвід команди та поради

Команда в нас досвічена. Ми всі — добровольці першої хвилі, березень 2014-го, і пішли до Збройних сил, залишивши працюючі бізнеси та високі посади. Інша справа, що харчовий бізнес для декого з нас — це зовсім нова галузь. Проте, якщо ти вмієш реалізовувати проекти, то немає жодної різниці.

Наважитись на початок нового бізнесу просто. Потрібно відчути в собі це бажання, зібрати команду однодумців і йти вперед. Людей, які насправді готові зробити щось нове та ризикнути на ринку, — мало. Переважна більшість населення воліє стабільно ходити на роботу і отримувати фіксовану зарплатню, і сама думка про ризик їх лякає. Тому, якщо ідея дійсно хороша, а команда роботяща — успіх неминучий. Сміливо йдіть вперед, і нехай усім пощастить!

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Читайте также:

«Їжте майбутнє, платіть обличчям»: антиутопічна подорож до гамбургерної зі штучним інтелектом

Штучний інтелект навчився покращувати смак пива

Як стартапи намагаються знешкодити цукор

Британський стартап обіцяє відновити льодовики Арктики