Політика розгляду скарг

Ця Політика описує процедуру розгляду скарг на порушення, що надходять від державних та правоохоронних органів, юридичних осіб та організацій, приватних осіб (надалі "Заявники").

Порядок подання скарг

Скарги та повідомлення про порушення повинні подаватися на контакти для скарг, вказані на нашому сайті у розділі .Скарки повинні складатися українською, російською або англійською мовами.

Скарга повинна містити:

  1. Повне ім’я і контактні дані Заявителя.
  2. Список доменних імен, пов’язаних з порушенням або зловживанням.
  3. Опис порушення або зловживання.
  4. Документовані докази або юридичні документи, що підтверджують заяву.
  5. Копії посвічуючих документі у випадку, якщо Заявник представляє державні або правоохоронні організації.

Порядок обробки скарг

Обробка і відповіді на скарги, що надійшли на контакти для скарг, проводяться протягом 24 годин.

У разі очевидних порушень таких видів як фішинг, поширення шкідливих програм, шахрайство, порнографія, домени, які використовуються в таких порушеннях будуть негайно заблоковані з наступним повідомленням реєстрантів.

У випадках розміщення контенту, що порушує міжнародні закони, законодавство України, Політики ICANN, умови нашої Сервісної Угоди, ми направляємо реєстранту попередження, яке буде містити опис порушення, рекомендовані дії і терміни відповіді. Ми можемо пересилати скаргу разом з попередженням. Ми можемо запропонувати реєстранту контактувати безпосередньо з Заявником для вирішення ситуації по суті скарги. У разі відсутності відповіді або небажання реєстранта усунути порушення, задіяне в порушенні доменне ім'я може бути заблоковано.

Ми не гарантуємо застосування вищевказаних дій у разі недостатності доказів порушення або у разі, коли ми не уповноважені встановлювати факти певних видів правопорушень. У таких випадках ми рекомендуємо Заявнику звертатися до відповідних уповноважений організації, таких як суди, арбітражі, правоохоронні органи і т.п.