Технічна підтримка 24/7

Відповімо на ваш лист або телефонний дзвінок у будь-який час доби, у свята і вихідні включно

Цілодобовий моніторинг

Використовуючи систему моніторингу, інженери дата-центру цілодобово відстежують доступність усіх сервісів і послуг. Кваліфікований персонал, сучасне програмне забезпечення та надійне обладнання дозволяють компанії MiroHost надавати хостинг-послуги на найвищому рівні. Середні показники доступності наших сервісів знаходяться на рівні 99,9%. Замовте віртуальний сервер eVPS на 30 днів абсолютно безкоштовно, і у вас буде можливість на практиці перевірити якість нашого сервісу й оперативність служби підтримки.

Підтримка по телефону та e-mail

Компанія MiroHost має власний call-центр з професійними консультантами. Ми не змушуємо своїх клієнтів чекати. У будь-який час доби, з вихідними та святами включно, ви зможете додзвонитися по телефону або написати запит через e-mail і отримати відповідь на своє питання. Не хвилюйтеся, якщо вам незрозумілі технічні нюанси. Наші фахівці допоможуть доступно пояснити суть проблеми і допомогти в її вирішенні.

Як звертатися до служби технічної підтримки?

Відправляючи запит у технічну підтримку, постарайтеся максимально докладно описати суть питання, послідовність дій, які призвели до інциденту, а також додайте тексти всіх отриманих системних помилок. Це дозволить нам швидше визначити причину проблеми й усунути її в найкоротші терміни. Ми надаємо хостинг-пакети з можливістю розміщення більше одного сайту, тому при виникненні технічних проблем зазначайте сервіс-код і назву доменного імені.

Потрібна допомога? Напишіть нам прямо зараз

Отправить запрос