Як використовувати медіаконтент в епоху трансформації ЗМІ

У Вінниці не лише проходять заходи для дизайнерів та фотографів, але й триває Школа нових медіа, організована спільно iHUB Vinnytsia та Blog Imena.UA. На нещодавній лекції учасники курсу знайомилися із новими форматами медійного контенту та цікавими кейсами щодо використання медіаконтенту в роботі онлайн-ЗМІ та створенні інтерактивних маркетингових проектів. Пропонуємо вашій увазі повний відеозапис цього семінару:

Нагадаємо, у квітні 2016 року на базі вінницького центру підтримки технологічного підприємництва iHUB стартувала Школа нових медіа CREYDA. Близько 100 учасників мають змогу за допомогою офлайн-семінарів та онлайн-розсилки отримувати нові знання в сфері інтернет-просування та контент-маркетингу, які потім можуть застосувати для запуску власних онлайн-проектів.

Читайте также:

Найкращі додатки та сервіси для ведення конспектів

13 причин, які можуть вбити ваш SSD

Вживана техніка: як не отримати телефон з «очима» колишнього власника

Розпізнавання фото в ChatGPT: 17 прикладів, коли це страшенно зручно