Усім, хто регулярно публікує текстовий та графічний контент у найбільшій соціальній мережі планети, відома ця проблема: після публікації виявляється, що фотографія трохи неправильно «обрізалася» або ілюстрація чи опис до неї відображаються не повністю. Які розміри картинок, обсяги тексту та параметри заставок до відеороликів використовує Facebook? Відповідь є.
Почнемо із найпростішого — із картинок або фотографій, опублікованих у Facebook без додаткового посту чи текстового опису:
Поширюєте у соцмережі тільки посилання без жодних описів? Виглядатиме це так (до речі, зверніть увагу: збоку у стовпці можна побачити розмір картинок для додатків всередині Facebook):
Хочете швидко поділитися відео? Жодних проблем — просто пам’ятайте про ці параметри щодо пропорцій та розмірів:
Ось як ваші регулярні публікації зазвичай виглядають у стрічці новин Facebook:
Якщо основний масив ваших публікацій — пости із супровідними ілюстраціями чи просто картинки із підписами, зверніть увагу на цю корисну схему:
При публікації постів всередині створеної зустрічі чи створенні нового рекламного оголошення із закликом долучитися до вашої Facebook-сторінки не забувайте про наступні параметри:
Для тих проектів, де часто публікується відеоконтент, рекомендуємо звернути увагу на цю схему правильного оформлення постів на вашій сторінці у Facebook:
Якщо ви часто організуєте різного роду події у Facebook і запошуєте туди своїх підписників чи клієнтів, подбайте про коректне відображення опису подій та належним чином оформлені супровідні ілюстрації чи рекламні заклики:
Якщо більшість аудиторії вашого бренду чи контент-проекту активно користуються мобільними додатками, логічним буде оптимізувати контент під вимоги додатків Facebook для сучасних смартфонів. Тут варто не забувати не лише про якість картинки та її пропорції, але й про максимальну довжину текстів та описів, які можуть використовуватися при цьому:
І насамкінець — важливе правило для тих, хто часто купує рекламне просування контенту у загальній стрічці соціальної мережі Марка Цукерберга:
Для тих, хто хоче правильно використовувати всі можливості соціальної мережі, радимо також почитати:
- Як поширюються фейкові матеріали у Facebook
- Поради для взаємодії із аудиторією у Facebook
- Як працюватимуть Facebook-боти у 2017 році
Джерело: DIW