7 трендів для Facebook-ботів на 2017 рік

Менше року минуло від моменту запуску Messenger Platform від компанії Марка Цукерберга — упродовж 2016 року розробники активно вивчали та експериментували із ботами у чатах, але було неясно, чи можуть боти із розваги перерости на повноцінний інструмент бізнес-комунікації. Чого чекати від автоматизаціі Facebook Messenger у 2017 році? Як зміниться розробка ботів для бізнесу і яким буде їхній вплив на наше спілкування у соцмережах?

7 трендів для Facebook-ботів, які ми побачимо у 2017-му

1. Більше структурності у спілкуванні і менше «розмов»

Більшість інтернет-користувачів вважають, що боти мають спілкуватися із ними «людською мовою», хоча насправді питання, кі ставлять користувачі, є формалізованими і типовими. У 2017 році розробники та дослідники сподіваються побачити більше рішень, які будуть зручними і швидкими, але перестануть копіювати людей і створювати штучну атмосферу «розмови», а тому люди навчаться краще розуміти, чого очікувати від чат-ботів — буде більше логіки і менше «розмовності».

2. Інтеграція із мобільними сайтами та додатками

Чат-боти мають також навчитися інтеграції із мобільними сайтами та додатками на такому ж рівні, як це відбувається у настільній версії браузера. Особливо це важливо для електронної торгівлі, яка все частіше використовує смартфони та планшети для купівлі товарів чи послуг, оплати покупок та спілкування із службою підтримки. Боти в чатах не мають бути складними і одночасно — достатньо гнучкими, щоби зберігати працездатність та повноту функціональності навіть на малих екранах.

3. Соціалізація ботів

Чим більше людей доручають ботам свої щоденні завдання, тим більше з них хочуть поділитися ботами із своїми друзями чи близькими. Тому додатковим напрямком розробки має стати можливість рекомендувати бота, переслати його знайомим, підключити його у спільному чаті — та інші функції, пов’язані із розробкою та застосуванням ботів у соцмережах спільно із іншими користувачами.

4. Спрощення пошуку та створення

Пошук, використання і навіть створення ботів мають стати простішими, особливо якщо йдеться про людей та бізнеси, які хочуть користуватися можливостями чат-ботів. Буде розбудовуватися екосистема ботів та збільшиться кількість доступних інструментів для розробки та налаштування таких ботів — аж до появи окремих автоматизованих платформ.

БІЛЬШЕ ПРО БОТІВ:

5. Інструменти для конкретних сфер діяльності

2016 був роком, коли всі використовували боти для вирішення загальних завдань, і налаштування та можливості чат-ботів були простими та однозначно зрозумілими. Для того, щоби інтерес бізнесу та просунутих користувачів у 2017 році не згас, потрібно буде представити додаткові інтеграції із діючими інструментами для компаній та із CRM для ЗМІ, електронної торгівлі, ресторанів, готелів та інших індустрій, де боти можуть стати корисними помічниками і примножити прибутки.

6. Гібридні моделі взаємодії із клієнтами

У Messenger 2016 року ми спостерігали, як чат-боти вирішували найпростіші питання, а для більш складних перемикали покупця чи клієнта на спілкування із людиною-консультантом. Автоматизація у 2017-му має перейти на якісно складніший рівень спілкування, де боти зможуть не лише відповідати «так» чи «ні» і пропонувати готові варіанти вибору.

7. «Ефект доміно»

Як тільки різні компанії та бізнеси побачать, що їхні колеги та конкуренти використовують боти для чатів та інформаційної і комерційної підтримки, вони захочуть і собі мати подібні інструменти комунікації. «Перегони ботів» можуть стати головною подією 2017-го, і це сприятиме розквіту технологій не лише у Facebook Messenger, але й на інших платформах.

Джерело: VentureBeat