26 порад для тих, хто хоче краще взаємодіяти із аудиторією своєї Facebook-сторінки

Хочете у новому році більше отримувати від вашої Facebook-сторінки? Тоді слід звернути увагу на такі 26 способів підвищити залученість аудиторії до дій із контентом.

#1: Поставте питання

Один з найпростіших і ефективних способів розпочати діалог зі своїми шанувальниками на Facebook — поставити їм питання. В принципі, ви маєте запросити їх залишити відповідь. Якщо прихильники мають стосунок до цього питання і ви знайшли шлях до підвищення ефективності інтересів і потреб людей, їм важко буде не відповідати. До питань добирайте візуально привабливі ілюстрації.

Ось деякі питання, які можна поставити:

  • Конкретне: Який твій улюблений …?
  • Поради: Як ви …?
  • Досвід: Який ваш улюблений момент з досвіду / пам’яті …?
  • Шокуюче: Як ви думаєте …? (Спірне питання)
  • Пряма відповідь: Чому ви …?
  • Події: Хто збирається / Хто був присутній …?
  • Своєчасне: Сьогодні …, так що ти робитимеш із …?

#2: Попросіть прихильників сторінки зробити вибір

Цікавий спосіб, щоби залучити ваших шанувальників. Попросіть людей вибрати сторону, вибрати улюблену річ, варіант тощо. Додатковою перевагою є те, що такий поділ може створити два табори серед ваших шанувальників і спровокувати діалог в коментарях. Здебільшого такі дебати — хороша забава, але варто пам’ятати про тролів. Якщо ви хочете, щоби дискусія стала ще більш гарячою, завжди можете спровокувати невеличку суперечку — але уникайте політичних тем.

#3: Публікуйте контент тоді, коли ваші фани перебувають онлайн

Люди використовують Facebook в різний час доби. Деякі з них перебувають у соцмережі протягом усього дня, в той час як інші можуть тільки перевірити його вранці або ввечері. Якщо ви випадковим чином публікуєте декілька повідомлень щодня, є ймовірність, що частина вашої аудиторії їх пропустить. Коли вони перевірятимуть свої стрічки, вони вже не побачать вашого контенту. Користуйтеся інструментами Facebook Insights — вони покажуть вам піковий час для публікації.

Краще тактика полягає в розміщенні контенту тоді, коли ваша аудиторія найбільш активна. Перевірте Facebook Insights, щоб знайти ці дані. Для того, щоб отримати доступ до нього, відкрийте вкладку Insights, а потім натисніть кнопку повідомлення в лівому меню. За замовчуванням, панель показує те, коли ваші шанувальники знаходяться в мережі. Ви можете встановити будь-який діапазон дат для порівняння проміжки часу, так що ви можете бачити, в який час доби ваші прихильники проявляють найбільшу активність.

Підказка: Публікація пізно вночі (коли ваші шанувальники менш активні) — не обов’язково погано. Так у вас менше конкуренції за стрічку, і люди, які перебувають на сайті, у більшій кількості побачать і взаємодіятимуть із вашим контентом. Спробуйте розмістити пости в різний час, щоби подивитися, що краще працює для вас.

#4: Публікуйте релевантні зображення

Зображенням можна сказати набагато більше, аніж текстовим повідомленням. Зображення довели здатність поліпшувати взаємодію, особливо коли вони розповідають історію, котра дає змогу поєднатися із аудиторією на особистому або емоційному рівні. Правильні образи можуть допомогти розповісти історію і стимулювати відповіді.

За тведженням компанії BuzzSumo, Facebook-пости із зображеннями збільшують вдвічі залучення основних текстових повідомлень. Використовуйте відповідні барвисті і високоякісні зображення. Якщо ви хочете, щоби ваші фотографії виглядали якісно, але не маєте навичок роботи із Photoshop на фаховому рівні, спробуйте безкоштовні інструменти, такі як Canva та Adobe Spark.

#5: Взаємодійте із іншими брендами

Немає ніякого правила, яке говорить, що ви повинні обмежити свої зусилля із залучення аудиторії Facebook виключно діями на вашій власній сторінці. Залучення інших брендів може поставити вас перед абсолютно новими сегментами аудиторії. Ви повинні бути тактовними. Інший бізнес і їхні прихильники знають, чого ви тут, так що не залишайте спам. Ставтеся до цієї аудиторії так само, як ви б взаємодіяли би зі своєю аудиторією: будуйте відносини, обмінюйтесь контентом і взаємодійте із людьми.

#6: Збирайте відгуки

Люди люблять давати зворотний зв’язок. Коли ви просите підказати правильний шлях, ваша аудиторія радо поспішить вам на допомогу. Додатковою перевагою є те, що ви можете розкрити можливості для поліпшення вашого бізнесу і порадувати своїх клієнтів. Уявіть собі, потенційний імпульс лояльності клієнтів (і майбутньої їхньої участі), якщо ви внести зміни в свій бізнес на основі отриманого фідбеку. Це набагато більш індивідуальний підхід, ніж опитування — і ви можете реагувати на людей, безпосередньо звертатися до їхнього фідбеку.

#7: Використовуйте заклик до дії

Ключове правило для будь-якого виду маркетингу полягає в тому, що якщо ви хочете, аби ваша аудиторія щось зробила, ви повинні сказати їм, що саме зробити. Використовуйте заклик до дії в кожному пості. Завжди використовуйте заклик до дії, щоби викликати бажаний відгук у шанувальників.

#8: Найкращі пости просувайте у стрічці новин за допомогою рекламних інструментів

Якщо у вас є пости в блозі або інший контент на сайті, який отримав величезний наплив трафіку, розмістіть його на своїй сторінці Facebook — і збільшіть аудиторію за рахунок просування у стрічці через платні можливості. Вам не потрібні витрати на сотні доларів на нього; дати цій публікації скромний приріст в розмірі $25 і спрямуйте на людей, які вподобали вашу сторінку, та їхніх друзів. Вам не обов’язково бачити тисячі взаємодій — але чим більше людей долучаться, тим більшим стане органічне охоплення. Ця тактика може бути особливо ефективнлю, якщо ви обмінюєтесь контентом високої цінності з великою кількістю користувачів. Щоби визначити ваш найбільш популярний контент, перевірте Google Analytics. У меню панелі управління, натисніть «Поведінка — Вміст сайту — Всі сторінки». Перегляньте показники для кожної публікації, щоби визначити, який контент обрати для просування на Facebook.

#9: Діліться новинами із власної сфери діяльності чи головними темами

Навіть ваші найвірніші прихильники зацікавлені у вас більше, ніж просто у вашому бізнесі. Обмін новинами із вашої галузі буде показати шанувальникам, що ви не зосереджені виключно на просуванні вашого бізнесу; що ви хочете, щоб тримати їх у курсі поточних питань. Вони оцінять і реагуватимуть на це. Публікуйте новини галузі з надійного джерела і попросіть своїх шанувальників вносити свої міркування та коментарі, ділитися цими публікаціями.

#10: Налаштуйте частоту публікації ваших постів у Facebook

Якщо ваш показник залучення і охоплення аудиторії у Facebook почав зменшуватися, це може відбуватися через зміну частоти публікацій. Якщо ви публікуйте новий контент дуже рідко, це призводить до того, що алгоритми соцмережі розпізнають вашу сторінку як таку, що втрачає актуальність — і тому її рідше показують у стрічці новин. З іншого боку, розміщення постів занадто часто може заподіяти вам не меншої шкоди. Facebook намагається показати користувачам найбільш цікавий і актуальний контент від усіх сторінок, на які вони підписані. Вам доведеться поекспериментувати з частотою публікацій, щоби досягнути максимального охоплення.

#11: Не забувайте розважати аудиторію

Ми всі любимо хороший сміх в нашій стрічці новин. Підняти настрій ваших шанувальників і показати їм, що у вас є деякі особисті риси — це гарний крок. Майте свої інтереси на увазі, і переконайтеся, що гумор у постах має відношення до вашої аудиторії. Навіть невеличкий жарт може викликати зацікавленість і спонукати аудиторію до дій.

#12: Відповідайте усім

Якщо ви отримуєте коментарі від ваших шанувальників, але не в змозі відповісти, вони помітять це і припинять спілкуватися із вами. Це займе всього кілька хвилин протягом всього дня — відстежити активність користувачів, відповісти на їхні коментарів влучно і швидко. Послідовність у реакції зробить ваших шанувальників більш схильними до взаємодії із майбутніми повідомленнями із вашої сторінки.

#13: Підживлюйте інтерес до бренду за рахунок стимулювання читацького контенту

Заохочуйте своїх шанувальників обмінюватися фотографіями на певну тему або світлинами ваших продуктів. Це цікавий спосіб, щоб започаткувати взаємодію і діалог із шанувальниками. Після того, як взаємодія починає зростати, ви почнете бачити більше повідомлень та постів від прихильників.

ВАМ ТАКОЖ БУДЕ КОРИСНО ПОЧИТАТИ:

#14: Діліться контентом із інших каналів

Якщо ви не публікувати однакові повідомлення на всі ваші соціальні профілі, ви, ймовірно, володієте контентом, який ваші підписники в інших каналах ніколи не бачили. Не допускайте, щоби корисний контент застоювався — перегляньте, що у вас є на інших платформах (YouTube, Twitter, Instagram, Pinterest) і обмінюйтесь цим зі своїми шанувальниками на Facebook. Це відмінний спосіб заповнити кілька прогалин у вашому тижневому графіку публікацій, якщо вам бракує ідей для створення контенту.

#15: Покажіть «закулісні» події у вашій компанії за допомогою прямих трансляцій

Facebook Live дозволяє легко організувати потокове відео для вашої аудиторії в будь-який час. Шанувальники люблять бачити у людях, що стоять за бізнесом, те, що вони — теж люди. Дайте людям можливість зазирнути за лаштунки того, як працює ваша компанія, показати свою індивідуальність і встановити емоційний зв’язок. Після того, як ваша пряма трансляція закінчена, вона зберігається, тому інші люди зможуть переглядати, спільно використовувати і насолоджуватися цим контентом у будь-який час.

#16: Встановіть емоційний зв’язок

Якщо ви хочете викликати суттєвий відгук у ваших шанувальників, опублікуйте пост, який звертається до аудиторії на емоційному рівні. Спробуйте обмінюватися контентом і розповідати історії, які стосуються інтересів, емоцій, страхів, і навіть того, що дратує. Лояльність до бренду залежить лише від продукту; вона походить від радості клієнта чи від здатності розділити із ним чи з нею їхній настрій.

#17: Не забувайте про цінність контенту

Публікуючи будь-що, запитайте себе, які цінності цей матеріал дає вашим шанувальникам. У кращому випадку, старайтеся навчити людей, як зробити щось, надихайте їх на зміни та те, як можна підвищити цінність свого життя за рахунок ваших послуг і продуктів. Такий підхід зміцнює довіру і взаємодію із шанувальниками.

#18: Слідкуйте за трендовими темами

Будьте уважні до подій і тенденцій, які можуть захопити увагу вашої аудиторії. До матеріалів відповідного змісту додавайте хештеги, щоби допомогти підвищити органічну видимість в соціальному пошуку. Проявіть творчий підхід, щоби підключитися до трендових тем чи хештегів у соцмережі. І Facebook, і Twitter дозволяють легко побачити, які теми зараз в тренді. Якщо ви представляєте місцевий бізнес, стежте за подіями та гарячими темами у вашому місті, регіоні чи області, аби відповідати запитам та очікуванням локальної аудиторії.

#19: Повторно використовуйте пости із високою маркетинговою цінністю

Подивіться на ваші пости в Facebook від попереднього року і визначте ті, які створили значну кількість взаємодій. Опублікуйте цей контент повторно із відповідними правками в залежності від часу. Повторна «переробка» повідомлення дозволяє висвітлити популярний контент — можливо, частина ваших шанувальників у соцмережі взагалі не бачили його тоді.

#20: Завантажуйте нативний відеоконтент

YouTube — це потужний канал трафіку, але якщо ви будете публікувати відео з YouTube на сторінку Facebook, вам слід краще завантажувати відео відео безпосередньо на сторінку, так само, як фотографії: тоді алгоритми соцмережі Марка Цукерберга працюватимуть на вашу користь. Нативне відео дозволяє отримати більше коментарів, поширень та переглядів.

#21: Не забувайте про свята

Жартівливі чи на перший погляд безглузді свята можуть дати вам не менше (А то і більше) трафіку, аніж офіційні державні — до того ж, такі свята слугують невичерпним джерелом для ваших дизайнерів, які створюють графічний контент для Facebook. І не забувайте використовувати загальновідомі події для залучення трафіку в такі дні — і пропонувати тематичні знижки, конкурси чи інші стимули для аудиторії.

#22: Діліться цінним курованим контентом

Ваша аудиторія знає, коли ви рекламуєте свій бізнес, і якщо ви робите це занадто часто, люди починають втрачати інтерес. Для того, щоби ваше просвання не кололо їм очі, спробуйте «підмішувати» сторонній контент із авторитетних, надійних джерел. Для пошуку такого контенту можна скористатися такими платформами, як Alltop чи BuzzSumo.

#23: Публікуйте опитування із варіантами відповідей чи із відкритими питанням до аудиторії

Не ставте цілі зробити серйозне наукове дослідження — ваша мета полягає у розважальному опитуванні чи вікторині. При цьому рекомендовано зробити акцент на поточних подіях у вашій галузі або темах, які безпосередньо стосуються вашої аудиторії. Створення опитувань та їхнє поширення легко збільшує частку релевантної аудиторії та стимулює поширення таких посилань і контенту в соцмережі.

#24: Переосмисліть підхід до використання хештегів

BuzzSumo проаналізували понад 1 млрд повідомлень Facebook і виявили, що повідомлення без хештегів отримали більше взаємодії з контентом, аніж пости з хештегами. У той же час вам потрібні хештеги для аналізу тенденцій — тому користуйтеся ними розважливо і не зловживайте кількістю у одному пості чи частотою публікації постів з тегами протягом доби.

#25: Використовуйте таргетування аудиторії для органічних публікацій

Ви можете націлити публікацію на цільову аудиторію — як і сегментація реклами, сегментація постів може потенційно обмежити охоплення, але зате точно її побачать ті, кому вона призначена у першу чергу. Тож розмістіть свої повідомлення «перед лицем» аудиторії за параметрами таргетування. Якщо параметр роботи з окремим сегментом поки не активовано, ось як включити його. Перейдіть на сторінку і натисніть на вкладку «Налаштування». У розділі «Загальні», ви знайдете «Оптимізація повідомлень для аудиторії». Натисніть кнопку «Змінити» і переконайтеся, що ця функція включена. Цей варіант користувальницької аудиторії тепер буде доступний щоразу, коли ви розміщуєте оновлення статусу на вашу сторінку.

#26: Проводьте конкурси та роздачі призів

Мало що збирає стільки уваги у соцмережах, як роздача чого-небудь безкоштовного чи розіграш призів у конкурсі. Чим більші значення і актуальність винагороди, тим більші активність та потенційне охоплення. Віддати свій власний продукт чи цінний приз — нижча витрата, аніж купувати рекламні пости, а між тим ефект вірусності від такого конкурсу може бути в рази потужнішим за будь-яку платну рекламу.

Ви також можете зменшити свої витрати за рахунок партнерських відносин з іншим брендом для конкурсу із роздачею призів. Це хороший спосіб, щоб отримати приз за зниженою ціною або навіть безкоштовно в обмін на згадування бренду чи стартапу як партнера вашої компанії протягом усього періоду конкурсу.

І не забувайте, що ваші публікації у Facebook мають бути достатньо короткими для досягнення максимального ефекту. Ідеальна кількість символів становить близько 50 або менше. Також майте на увазі, що якщо ви хочете зростання залученості аудиторії, необхідно відправляти коментарі та відповідати на них, спілкуватися із вашими шанувальниками щодня. Не прагніть усе автоматизувати, не забувайте про роль людського фактору у комунікаціях в соцмережі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Джерело: SocialMedia Examiner