10 книг для інтернет-маркетолога від команди Hootsuite

Якщо ви гадаєте, що книги про фахову діяльність потрібні лише топ-менеджерам, розробникам, інвесторам чи науковцям, то сьогоднішня добірка — для вас; особливо якщо ви працюєте у сфері інтернет-маркетингу та просування брендів у соціальних мережах. 10 книг, які рекомендує для маркетологів магазин Amazon та команда сервісу Hootsuite — перед вами, обирайте і читайте.

Content Strategy for the Web | Kristina Halvorson, Melissa Rach

Ця книга доволі популярна у офісі Hootsuite, і чимало співробітників вважають авторів Христину Халворсон і Меліссу Реч справжніми ґуру контент-маркетингу. Соціальні медіа є важливою частиною цього маркетингового напрямку, тому оволодіння мистецтвом формування контент-стратегії — те, що вам потрібно вивчити. Халворсон і Реч навчать вас, як саме це зробити, діляться своїм досвідом та дають докладні інструкції з усіх питань — від аудиту контенту до реалізації конкретних механік контент-маркетингу.

Purple Cow | Seth Godin

Цього автора інколи називають «хрещеним батьком маркетингових книг». Сет Годін прагне змінити те, як люди думають про маркетинг. Є труднощі для SMM-менеджерів у тому, щоби винаходити щодня нові оригінальні формати — і тому часом серед усієї рутини та повторюваності вам вкрай необхідна «фіолетова корова»: щось оригінальне та незвичайне, що ніби знайоме користувачам та споживачам, але абсолютно не вписується у жодні рамки. Ця книга розповість вам та вашій аудиторії (і вашим співробітникам), де і як шукати ідей для створення власних «фіолетових корів» у SMM.

Contagious: Why Things Catch On | Jonah Berger

Книга Йони Берґера стала бестселером «Нью-Йорк Таймс» та найкращою маркетинговою книгою 2014 року за версією Американської асоціації маркетингу. Вірусність — головна мета для соціального медіа-менеджера. Берґер занурюється у 6 «заразних» характеристик товару, технології чи сервісу, які можуть зробити ваш продукт чи послугу успішними і затребуваними у соцмережах.

Thinking, Fast and Slow | Daniel Kahneman

Чому ми робимо те, що ми робимо? Що спричиняє той вибір, який ми робимо? Це важливі речі для будь-якого SMM-фахівця — і робота Деніела Канемана досліджує всі ці питання та відповіді. Лауреат Нобелівської премії за свою роботу із прийняття рішень, Канеман є експертом в області людської поведінки — а саме на цьому має розумітися будь-який SMM-ник.

Connected |Nicholas A. Christakis, James H. Fowler

Науковці Ніколас Крістакіс та Джеймс Фаулер досліджують соціальні мережі і зв’язок їх із людьми та із тим, як соцмережі впливають на ці зв’язки і на наші рішення. Як ми всі пов’язані і як зв’язки між соціальними контактами в інтернеті трансформуються у певні рішення та моделі поведінки у офлайн-світі — саме про це йдеться у цій книзі.

Everybody Writes | Ann Handley 

Писати — навик, який має бути у всіх маркетологів, і Енн Хендлі пропонує ясний і короткий путівник із засвоєння навичок креативного письма. Якщо ви намагаєтеся привернути увагу вашої аудиторії, ви будете потребувати утримання уваги у соцмедіа за рахунок якісних заголовків та текстів — і ця книга допоможе вам.

 

Hug Your Haters | Jay Baer

Соціальні медіа — сфера спілкування з клієнтами, де засмучені чи роздратовані люди є вкрай частим явищем. Книга Джея Бера — ідеальний посібник для тих, хто хоче не лише управляти своїми «хейтерами», але перетворити кожен негативний досвід на позитивний, який може спрацювати для вас і вашого бренду.

Likeable Social Media | Dave Kerpen

Автор Дейв Керпен досліджує, як слухати своїх клієнтів так, щоби ви могли «доставити» цінний контент до навіть найбільш скептично налаштованої аудиторії — і змусити усіх полюбити вас та ваш продукт, послугу чи що ви там робите і продаєте.

Social IMC: Social Strategies with Bottom-Line ROI | Randy Hlavac

Якщо у вас є план для соціальних медіа — це круто, але чи знаєте ви, як ваша стратегія насправді приносить користь вашому бізнесу? Автор Ренді Главач замість узагальнених теорій забезпечує дієву стратегію і тактику для отримання маркетингових та фінансових результатівна основі маркетингу у соцмережах — звучить утопічно, та в Hootsuite переконують, що його поради реально працюють.

Jab, Jab, Jab, Right Hook | Gary Vaynerchuk

Як соціальний медіа-менеджер, ви знаєте, що одна із ваших найбільших проблем — достукатися до аудиторії; бо щосекунди читачі отримують стільки контенту, що треба працювати вкрай важко, щоби переконатися, що ви створюєте унікальний і цінний контент, який хоча би комусь цікавий. Гарі Вайнерчак показує, як адаптувати зміст до певних каналів, як йти в ногу з мінливим характером соціального ландшафту ЗМІ і як ніколи не втрачати «нюх» стосовно трендів.

Більше корисних книг для вашого бізнесу шукайте тут:

Джерело: блог Hootsuite

Читайте также:

Всередині імперії OnlyFans: секс, вплив і нова американська мрія

5 конструкторів онлайн опитувань, які зроблять ваш маркетинг краще

Добірка неочевидних ресурсів для пошуку референсів для будь-яких задач

Ефективне керування творчою командою: ключові аспекти для успіху у контент-індустрії