10 SMM-трендів на 2017 рік

Соцмережі лише нещодавно увійшли в наше життя, а вже почали настільки динамічно змінюватися, що ми не встигаємо за цими змінами. Кому-кому, а маркетологам у новому році доведеться переглянути усталені підходи до SMM — щонайменше 10 трендів, які окреслилися у 2016-му, на всю потужність заявлять про себе у 2017 році.

Ера смартфонів при цьому відіграватиме ключову роль у більшості змін — адже переважна число користувачів соцмереж є власниками одного чи декількох смартфонів та планшетів; смартфони визначають коло наших розваг, спілкування та навіть роботи. Нічого дивного, що і тренди формуються в інтернет-маркетингу теж із врахуванням можливостей смартфонів.

10 SMM-трендів на 2017 рік

1. Live-відео

Пам’ятаєте, як YouTube став сенсацією у 2005-му? Тепер нікого не здивуєш записаним та опублікованим відеороликом зі свого телефону — натомість настав час для прямих трансляцій та потоковго відеоконтенту від користувачів. Боротьбу за ринок «живого» відео ведуть Periscope та Facebook Live. Найбільші контент-майданчики, такі як BuzzFeed, експериментують із прямими трансляціями; бренди активно залучають стрімерів на свої події — аже окрім залучення великої проактивної аудиторії, це дає ще й вірусний ефект та дозволяє створювати оригінальний контент на основі смартфонів.

2. Чат-боти

Діалог із програмою набув нового сенсу із появою чат-ботів у Telegram та Facebook. Головна їхня перевага — гнучкість за рахунок автоматизації виконуваних операцій та покращення користувацького досвіду під час контакту із бізнес-структурами, компаніями і навіть державними установами, що представлені у найбільшій соціальній мережі світу. З весни 2016 року чат-ботів можуть створювати будь-які бренди та компанії, що розширює комунікаційні та маркетингові можливості цього інструменту.

3. Контент, що зникає

Першим у цьому тренді став Snapchat, де фотоісторії зникали за 24 години — а нещодавно цю ж механіку скопіював Instagram — тільки замість фото тут можна публікувати мікс із фотофрагментів та відеороликів. Контент, що зникає, поки випробовують користувачі, а от бренди ще не звернули на нього належної уваги — вочевидь відкладають на 2017 рік.

4. Поєднання соцмереж

2015 та 2016 роки стали періодом купівлі малих перспективних соціальних сервісів великими компаніями — Facebook придбала WhatsApp та Instagram; Twitter купив Periscope; Microsoft виклала чималу суму за LinkedIn. У 2017-му доведеться будувати маркетингові кампанії із врахуванням інтересів одразу кількох соціальних мереж.

5. Складнощі у залученні органічного трафіку

Все складніше завдання — залучати органічний трафік на свої проекти. Facebook, Instagram та низка інших платформ відмовилися від хронологічної моделі показу постів — соцмережі переходять до моделі монетизації, коли за охоплення треба платити. Вам потрібно буде внести деякі зміни:

  • оптимізуйте контент в соцмережах так, аби врахувати вимоги не лише соцмереж, але й пошукових ботів Google;
  • створіть список email-адрес для прямої комунікації із цільовою аудиторією в обхід алгоритмів, котрі блокують, фільтрують чи понижують у видачі ваш контент;
  • застосовуйте мультиканальний підхід і поширюйте контент одночасно на різних платформах;
  • не забувайте постійно вдосконалювати практичні навички свого відділу маркетингу, вивчати нові інструменти, сервіси та техніки поширення інформації.

ТАКОЖ ЗВЕРНІТЬ УВАГУ:

6. Автоматизація

Керувати маркетинговими процесами навіть у невеликій компанії вже складно, якщо ви не користуєтеся сервісами, які спрощують доступ до контенту, поширення його та аналізу результатів. 2017 стане роком, коли інструменти для автоматизації маркетингових кампаній і далі ставатимуть доступнішими за ціною та спектром можливостей.

7. Персоналізація реклами

Ретаргетинг, який дозволяє визначити відвідуваність ресурсів та напрямки інтересів, став популярною тактикою серед маркетологів. Персоналізація реклами збереже свої темпи поширення, і відповідні інструменти будуть затребувані серед маркетологів наступного року.

8. Лідери думок

Блогери, котрі створюють контент про мандрівки, пригоди, їжу, одяг, стиль, книжки та різні хобі, продовжать залишатися магнітом не лише для аудиторії, але й для рекламодавців. Але не забувайте, що на відверту «джинсу» та однакові рекламні пости аудиторіях лідерів думок реагує негативно.

9. Відкритість та діалог зі споживачем

Якщо раніше помилки та скарги ретельно намагалися прихоувати, а найбільш злостивих опонентів — банити, тепер всі бачать ваші помилки, рейтинги та відгуки. Відкритість і наступного року збереже своє значення для користувачів соціальних мереж, адже ранжування та оцінка якості ваших товарів та послуг впливають і на вашу пошукову видачу. В деяких видах бізнесу — таких, як Uber чи Yelp — ця відкритість із соцмереж перейшла у офлайн.

10. Штучний інтелект

Вибух контенту, пов’язаний із нейромережами та штучним інтелектом, очікується наступного року — нейромережа вже навчилися опрацьовувати фотографії, писати вірші, відповідати на питання та створювати музику. Крім того, штучний інтелект вже використовується у наступних сервісах:

  • Рекомендації друзів у Facebook;
  • Алгоритм вибору контента для стрічки новин та обговорюваних тем у Facebook;
  • LinkedIn користується штучним інтелектом для підбору пропонованих вакансій;
  • Pinterest використовує ботів для оптимізації пошуку релевантних зображень.

Це — лише початок. Впевнені, що окрім перерахованих 10 трендів на SMM-ників наступного року очікує чимало сюрпризів. Головне — вчасно реагувати на ці зміни.

За матеріалами Rusability

Читайте также:

Що чекає штучний інтелект у 2024 році: 4 головні тренди від MIT

7 технологій, за якими варто стежити у 2024 році по версії Nature

Головні тренди 2024 року від Trend Hunter: технології

Gartner представила 10 трендів у сфері технологій у 2024 році