Домени co.uk

.CO.UK Є офіційним доменом Великобританії.

Придбати домен co.uk

Вартість реєстрації домену в зоні co.uk — 618.00 грн/рік
Вартість продовження домену в зоні co.uk — 618.00 грн/рік
Вартість відновлення домену в зоні co.uk — 1157.00 грн

Доменна зона co.uk. Основні характеристики.

Реєстр (адміністратор зони) Nominet, http://www.nominet.uk
Реєстрація домену (період) 1-10 років
Час реєстрації В реальному часі
Підтримка IDN не підтримується
Допустима кількість символів в імені домену 1-64 символів
Допустимі символи в назві домену
WHOIS-сервер http://www.nominet.uk
WHOIS-Privacy дозволено ні
Підтримка DNS SEC так
Термін видалення домену через 28 днів закінчення терміну реєстрації
Відновлення домену відновлення можливе протягом 60 днів після видалення

Домени co.uk. Відповіді на питання

Для кого призначена доменна зона .co.uk?

Як правило, використовується компаніями і приватними особами, які знаходяться у Великобританії або які мають ділові відносини з Великобританією.

Як дізнатися, чи не зайнятий вибраний Вами домен?

Для перевірки зайнятості обраного доменного імені можна скористатися сервісом перевірки доменних імен на сайті imena.ua.

Скільки коштує зареєструвати, купити домен в доменній зоні .co.uk?

Купити домен .co.uk, зареєструвати і продовжити це доменне ім`я в доменній зоні коштує 618.00 грн./рік.

Чи дозволена реєстрація домена?

Зареєструвати доменне ім'я в зоні .CO.UK можна в тому випадку, якщо це доменне ім'я вільне і відповідає всім вимогам адміністратора зони.

Що потрібно для реєстрації домена в зоні .co.uk?

Для того щоб зареєструвати доменне ім'я в .CO.UK потрібно оформити замовлення на сайті. Процес реєстрації буде ініційовано відразу після отримання оплати.

Чи існують додаткові вимоги і умови по доменній зоні .co.uk?

Додаткових вимог немає.

Чи існують обмеження по доменній зоні .co.uk?

Обмежень немає.

Чи потрібна ТМ або інші державні реєстраційні документи для реєстрації домена в доменній зоні .co.uk?

Реєстрація доменних імен в .CO.UK не вимагає ніяких державних реєстраційних документів.