Blog Imena.UA

Як донести свою ідею різним типам співробітників. Частина 2

Продовжуємо розглядати книгу Йеруна ван Хейла «Подай ідею. Як закохати інших в те, що ти придумав». В минулій частині ми вже розглянули цілу низку співробітників, які можуть піти назустріч вашим ідеям. Цього разу розглянемо наступні професії.

Продавець

Відділ продаж завжди шукає можливості. Продавці живуть теперішнім та отримують винагороду за досягнення конкретного результату. Тому вони націлені в першу чергу на нього і зовсім не переносять порожніх балачок і маркетингових планів, які не принесуть миттєвого успіху.

Природна поведінка

Лексикон

Інженер

Дизайнери та інженери вже давно намагаються працювати разом. Написані цілі книги про те, як така діяльність доповнює один одного. Обидві ці професії творчі, але по-різному. Інженери використовують творчі думки, аби будувати та покращувати системи, засновуючись на конкретних вимогах.

Природна поведінка

Лексикон

Графічний дизайнер/арт-директор

Графічні дизайнери. Вони ж візуальні дизайнери, цифрові дизайнери та просто дизайнери. Мова йде про людей, які відповідають головним чином за зовнішній вигляд продукту або бренду.

Природна поведінка

Лексикон

Дизайнер взаємодії (моушн-дизайнер)

Ця людина відповідає на дизайн структури, потік та взаємодію продуктів та послуг. Бог дизайнера взаємодії – це користувач.

Природна поведінка

Лексикон

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО: