9 візуальних трендів у дизайні на 2019 рік

В кінці кожного року фотобанк Depositphotos за традицією прогнозує тренди, які будуть домінувати у візуальному контенті. Фотобанк дослідив і майбутній 2019 рік. В компанії було проведено аналітику фотографами, дизайнерами та кураторами контенту, аби розповісти про головні ідеї, концепції та тренди візуального контенту, які матимуть популярність в майбутньому. Розглянемо їх детальніше.

1. Століття персоналізації

Бренди шукають новий спосіб, аби виділитися із сірої маси. Завдяки цьому візуальний контент змінюється на краще. Компанії взаємодіють з покупцями через користувацький контент та лідерів думок для того, аби створювати візуальні матеріали не для груп користувачів, а індивідуально для покупців. В наш час, коли ми перенасичені рекламою, коли наш зір вже втомився сприймати рекламу як таку, персоналізований контент – це можливість візуально увійти в діалог з аудиторією через різноманітні канали сприйняття.

2. Креативна провокація

Для того, аби привернути увагу, візуальний контент в соцмережах повинен виділятися. Тому варто використовувати яскраві, сміливі, навіть дещо грубі візуальні ефекти. Креативна провокація створюється завдяки нетрадиційним підходам у фотографії, мистецтві та у дизайні. Ідеальної картинки або по справжньому класного дизайну вже недостатньо. Головне – запам’ятатися користувачу і тоді ви змусите аудиторію говорити про ваш проект в інтернеті. Декотрі з кращих фотопроектів на Behance вже зараз практикують цей підхід, пропонуючи креативні рішення.

3. Погляд у минуле

Ще 5 років тому всі гидувалися від сайту в стилі 90-х. Але компанія спортивного одягу Adidas вирішила поностальгувати, зображаючи свою лінійку спортивного взуття Yung у цьому стилі. Компанія використала шрифти, кольори, узори та інші елементи в стилі 90-х у веб-дизайні. Всупереч візуалізації гасло лінійки, що це кросівки наступного тисячоліття. Інколи це спрацьовує, якщо правильно налаштувати аудиторію.

4. Цитати історії мистецтва

Схожий вплив можна спостерігати як у фотографії, так і в рекламі. В соцмережі Instagram публікуються класичні картинки в сучасній обробці (інколи, з легкою іронією та гумором). Так наприклад американський фотограф Крісті Лі створює дивовижні фотографії під водою, її роботи зрівнюють з картинами бароко.

5. Перша глобальна естетика

Чому у різних куточках світу з’являються кав’ярні, що виглядають однаково? Quartz News схарактеризували першу естетику, яка стає глобальною. Секрет її криється в розкішному мінімалізмі. В моду ввійшов універсальний мінімалістичний дизайн інтер’єрів в місцях, де ми працюємо, їмо, проводимо вечори з коханими та друзями. Цей дизайн сформувався завдяки соцмережам. Кав’ярні в стилі Інстаграму – це хороший спосіб залучення нових клієнтів. Цей тренд поширюється не лише на кав’ярні.

6. Багаторівневий інтерактив

У 2018 році ми говорили про відео та анімацію, в наступному році ми шукатимемо новий спосіб для взаємодії. Інтерактив буде дуже актуальним для веб-дизайну. Дизайнери будуть додавати інтерактивні елементи та користувач буде взаємодіяти із контентом на сайті, а не просто розглядати його як статичну картинку. У австралійському Сіднеї, наприклад, кожен може перейменувати Музей сучасного мистецтва. Це допомагає встановити контакт з відвідувачами, які стають частиною створення дизайну.

7. Перехід на 3D

Технологія 3D заполонила не лише веб-дизайн. Стокові фотографи Depositphotos активно експериментують з 3D технологією та пропонують складні зображення, які з легкістю можна назвати витвором мистецтва. Цей тренд добрався і до соцмереж. Вже у 2018 році в Facebook з’явилися перші 3D-фотографії.

8. Філософський мінімалізм

У 2019 році тренд мінімалізму вплине не тільки на веб-дизайн та дизайн мобільних додатків, але й на дизайн продуктів та фотографію.

9. Нова хвиля екологічного сприйняття.

Коли компанія витрачає 5 млн доларів для того, щоб звернути увагу клієнта до екологічних проблем під час Super Bowl, це значить, що сталося щось серйозне. Бренди все активніше починають виступати проти глобальних проблем і турбота про екологічність навколишнього середовища – одна з найважливіших.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: Depositphotos

Читайте также:

Що чекає штучний інтелект у 2024 році: 4 головні тренди від MIT

7 технологій, за якими варто стежити у 2024 році по версії Nature

Головні тренди 2024 року від Trend Hunter: технології

Gartner представила 10 трендів у сфері технологій у 2024 році