Blog Imena.UA

Як зробити привабливе фото свого продукту, щоб його захотілося купити?

Фотографії товару — важлива частина контенту будь-якого інтернет-магазину. Дослідження показують, що більшість покупців оцінюють якість зображень продукту як «дуже важливе» – навіть більше, ніж докладний опис або відгуки. Секрети написання технічного завдання фотографу та лайфхаки ідеальних фото. Про це піде мова нижче.

Як написати технічне завдання (ТЗ) для фотографа?

Крок № 1. Характеризуємо свої вимоги до підсумкової фотографії

Крок № 2. Шукаємо фотографа

Крок №3. Пишемо технічне завдання

Технічне завдання на фотографування містить в собі:

Важливі нюанси технічного завдання

Секрети привабливих фотографій

Освітлення

Частіше за все товар чи певний виріб фотографують, аби люди змогли оцінити реальний колір та фактуру, тому денне світло для такого знімання просто необхідне. Звичайне електричне світло спотворює кольори та значно погіршує якість фото. Речі виглядають погано та дешево.

Примітка! Якщо ви фотографуєте зверху, то краще за все застосувати софтбокс або спеціальне коло для селфі. Буде цілком прийнятним і денне світло від вікна, але промені сонця мають падати прямо на композицію.

Фон

Вся увага має бути прикута до вашого товару, тому задній план має бути нейтральним. Варто відмовитись від якихось принтів з візерунками з великою кількістю кольорів. Найпростіший варіант – звичайний білий ватман.

Окрім білого ватману непогано було б запастися кольоровим папером для пастелі розміром не менше формату А3. Добре підходять нейтральні відтінки: сірий, світло-блакитний, коричневий, та, звичайно, чорний.

Поєднання кольорів

Важливо, аби фон знаходився в контрасті зі всіма предметами, котрі будуть розміщені на фотокомпозиції. Потрібно лише 1-2 кольорових акценти для поєднання. Варіації приблизно наступні:

Що ще можна використовувати в якості фону?

Які додаткові предмети можна використовувати?

Невеличкі акценти допомагають заповнити пустий простір та гармонізувати загальну композицію. Для цієї мети чудово підійдуть:

Правильна розкладка

Коли всі предмети будуть підготовлені, можна починати творчий процес. Вірно розставлені акценти в композиції звертають та утримують увагу людей, котрі в кінцевому підсумку захочуть купити ваш товар. Ось декілька видів таких розкладок:

Вісі та точки. Це розкладка, яка базується на основних точках на вісях. Це найпростіша формула для вдалого знімка. В кожній точці на перетині декількох вісей повинен лежати хоч якийсь предмет. Решта акцентів є додатковими.

Геометричні фігури на фото – це речі.

Гармонічну картинку можна створити, якщо при розкладці предметів для фото використовувати сітку золотого перетину. Майбутню фотографію потрібно візуально поділити на 9 частин. За законами природи, людське око краще за все сприймає верхню та середню праву частину. Якщо ви прагнете зробити акцент на якомусь важливому предметові, то краще за все розмістити його саме там. Також можна користуватися правилом, що у «великих частинах» потрібно розташувати великогабаритні предмети (ноутбук, книги), а у перетині прямих, «точках сили», якісь стильні акценти.

Ще можна використати діагональний золотий перетин. Його визначають так: потрібно візуально провести діагональну лінію на фотографії, починаючи з верхнього лівого кутка та закінчуючи правим нижнім. Потім з лівого нижнього кута провести діагональну лінію з кутом в 90 градусів. Область перетину відрізків – це і є ідеальне місце для розташування головного предмету, на якому ви прагнете сконцентрувати увагу клієнта.

 

Порада: якщо основним елементом на фото являється прямокутний предмет (витягнута свічка, смартфон, палітра тіней, книга), то необхідно зберегти подібне розташування і для інших предметів. Всі акценти мають лежати в одній площині паралельно один до одного.

Як зробити фото, які «продають»: основні правила

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО: