Кращі рекламні кампанії 2018 року

Іронія сучасної реклами полягає в тому, що багато з її кращих творінь навряд чи можна навіть розглядати як рекламу. Будь то досвід, винаходи, жарти або просто ідеї, які не піддаються термінології, ці маркетингові концепції незмінно викликали найбільший ажіотаж, на які міг сподіватися бренд. Серед кращих креаторів — Budweiser, Burger King, Diesel та інші бренди.

«Космічний VR-шлем» від агентства McCann New York та телеканалу National Geographic

National Geographiс та McCann New York спільно відзняли чотирьох хвилинне відео за технологією VR спеціально для продовження серіалу «Невідома планета Земля».

Короткометражка складалася з кадрів, що були відзняті у відкритому космосі. На презентації серіалу «Невідома планета Земля» журналісти подивилися відео за допомогою VR-шолому, що виглядав як шолом для космонавтів.

«Фотобомби із Дедпулом» від агентства Neuron Syndicate та Fox Home Entertainment

Агентство Neuron Syndicate створило рекламну кампанію з приводу виходу фільму «Дэдпул 2» на Blu-ray дисках.

Зображення супергероя з’явилося на коробках дисків з фільмами «Бійцівський клуб», «Термінатор», «Інопланетянин» та ін. Специфічно оформлені диски були в продажу у мережі магазинів Walmart. Фанати Дедпула розкупили весь тираж дисків за чотири дні.

«Ключові слова» від агентства Africa та пивного бренду Budweiser

Budweiser хотів використати у своїй рекламі фотографії, де знамениті музиканти Джим Моррісон, Мік Джаггер та Брайан Джонс разом з гуртом Beastie Boys попивають Budweiser, проте ліцензія на використання даних персонажів коштує мільйони доларів. Тому агентство Africa на білбордах зобразили ключові слова, за якими фотографії можна знайти в пошуковій системі Google. Приміром, якщо в пошуковій стрічці ввести «1967 Monterey Audience Budweiser», то у видачі можна побачити фотографію Брайана Джонса з гурту Stones, який тримає в руках бляшанку пива з символікою Budweiser.

У 2018 році ця реклама завоювала Гран-Прі на рекламному фестивалі «Канньські леви».

Несправжній магазин Palessi від взуттєвого ритейлера Payless та агентства DCX Growth Aсcelerator

Американський взуттєвий ритейлер Payless відкрив фейковий магазин Palessi у місті Санта-Моніка, де продавали взуття за $200 та $600, насправді ж воно коштувало $20-40 та було взято із магазинів Payless.

На честь відкриття фейкової торгової точки Palessi організував вечірку: організатори запросили блогерів, які купували товари від Payless, думаючи, що це брендове дороге взуття.

Кампанія нагадала покупцям: не обов’язково витрачати великі гроші за якісне модне взуття.

«Реклама-ексклюзив» від агентства DDB Chicago і Skittles

Кожного року Skittles зображає рекламу під час трансляції фінального матчу кубку Супербоул. У 2018 році бренд вирішив не купувати ефірний час за $5 млн, а показувати індивідуальну рекламу одній людині.

Бренд влаштував конкурс, який виграв Маркос Менендес, звичайний американський тінейджер. Для нього зняли рекламу з актором Девідом Швімером (David Schwimmer) з серіалу «Друзі». Решта глядачів побачили лише тизери до рекламного ролика.

Під час фінального матчу Супербоул Skittles показав пряму трансляцію у Facebook: Маркос Менендес у закритій кімнаті дивився відеоролик, який був відзнятий спеціально для нього.

Парк розваг «Світ Дикого Заходу» від телеканалу HBO та агентство Giant Spoon.

HBO спеціально побудував парк із серіалу «Світ Дикого Заходу» на медіафестивалі «South by Southwest» у місті Остін. Відвідувачі атракціону із фільму, опинившись у світі Дикого Заходу з задоволенням взаємодіяли з акторами і виконували різні завдання. Все, що відбувалося там, транслювалося у Twitter, Facebook та Instagram.

Агентство Giant Spoon спільно з телеканалом привернули увагу до другого сезону  телешоу.

Музичний альбом «Кохання однакове для всіх» від мережі готелів MGM Resorts та агентства McCann New York

McCann New York щиро вважає, що Лас-Вегас – це весільна столиця світу, але одностатеві пари не можуть підібрати відповідний плейлист для свята.

Спеціально для мережі готелів MGM Resorts агентство створило проект «Кохання однакове для всіх» Боб Ділан (Bob Dylan), Кеша (Kesha Rose Sebert), Сент-Вінсент і інші музиканти переспівали відомі пісні про кохання, змінивши текст таким чином, що чоловіки співали про почуття до інших чоловіків, а жінки співають про жінок і для жінок.

Музичний альбом був презентований на вінілі та на цифрових платформах.

«Воппер за один цент» від Burger King та агентств FCB New York

Мережа бистрої їжі Burger King в США продавала воппер всього за один цент замість звичайних $5. Для того, аби скористатися пропозицією потрібно було фізично знаходитися поруч з рестораном McDonald’s та зробити замовлення через додаток Burger King. Після цього воппер можна було забрати у найближчому ресторані фірмової мережі американського фастфуду.

За перші три дні конкурсу додаток Burger King завантажили більше мільйона користувачів, водночас, воно вийшло на першу стрічку в американському магазині додатків App Store.

«Бургерний нейтралітет» від мережі Burger King та агентства David Miami

Мережа ресторанів швидкого харчування Burger King запропонувала своїм відвідувачам заплатити $25,99 за воппер, який швидко приготують, або $4,99 за той же бургер, але якого доводилось трішки почекати.

Таким чином велика мережа фастфуду вирішила привернути увагу до проблеми «мережевого нейтралітету». Принцип «мережевого нейтралітету» полягає в тому, що провайдери не можуть по-різному відноситися до сайтів, для прикладу, брати окрему плату за збільшення швидкості та доступу до певного визначеного сайту.

Перевернутий логотип McDonald’s від агентства We Are Unlimited

Мережа ресторанів McDonald’s навмисно перевернула свій логотип на честь святкування міжнародного жіночого дня 8 березня. Акцію було проведено у сотні ресторанів мережі, де господарями були жінки. Мережа McDonald’s також змінила оформлення своїх соцмереж та дизайн пакування.

Ціль кампанії – розповісти про роль жінки у розвитку бізнесу McDonald’s.

Ремонт доріг від мережі піцерій Domino’s спільно з агентством CP+B

Компанія отримувала багато скарг, що через погану якість доріг піца розвалювалась ще до того, як встигала добратися до замовника. Тоді мережа піцерій Domino’s створила сайт, де можна залишити заявку на ремонт дороги у певному районі, де проживав постійний клієнт піцерії. Domino’s вже відремонтували більше у 3000 ям на дорогах Каліфорнії, Делавері, Техасі та Каліфорнії.

Ціль цієї витівки – збільшити число клієнтів, які замовляють піцу додому.

Фейкове продовження фільму «Крокодил Данді» від агентства Droga5

Рекламне агентство Droga5 та агентство по туризму Австралії відзняли декілька трейлерів до фейкового продовження відомого фільму під назвою «Данді: син легенди повертається додому».

У відео Денні Макбрайд (Danny McBride) грає роль сина Данді – він повертається в Австралію та зустрічає героїв, ролі яких виконали австралійські актори Кріс Хемсворт (Chris Hemsworth), Хью Джекман (Hugh Jackman) та Марго Роббі (Margot Robbie).

Під час фінального матчу кубку Супербоул агентство показало розширену версію відео. Глядачі зрозуміли, що фільму «Денді: син легенди повертається додому» насправді не існує, а трейлери до фільму – це реклама туризму в Австралії.

«Придбай джинси Deisel» від агентства Publicis New York

Бренд Diesel організував на вулиці Канал-стріт у Нью-Йорку, де зазвичай продають копії брендових товарів, свій магазинчик. Там можна було придбати справжній одяг Diesel, але з логотипом наче у підробок – Deisel.

Таким чином бренд одягу Diesel вирішив пожартувати над тими, хто бачить в одязі лише бренди та не звертає увагу на якість одягу.

Ілон Маск надіслав машину Tesla у космос.

У лютому 2018 року компанія Ілона Маска (Elon Musk) SpaceX вперше запустила надважку ракету Falcon Heavy у космос. На борту ракети знаходилося власне авто винахідника – Tesla Roadster. За кермом був манекен, а в машині грала музика Девіда Боуі (David Bowie).

Мережа ресторанів IHOP змінила назву на IHOb

У червні 2018 року мережа ресторанів IHOP тимчасово змінила свою назву на IHOb. Користувачі соціальних мереж та ЗМІ ретельно обговорювали цю подію, розповідаючи свої власні думки з приводу того, чому саме літеру «P» змінила літера «B». Насправді ж мережа таким чином прорекламували своє меню. Першу літеру в слові «pancake» (млинці), вони змінили на першу літеру в слові «burgers» (бургери).

Такий хід виявився доволі успішним. Про перейменування не говорив тільки лінивий. За даними сервісу Adweek, мережа ресторанів збільшила свої продажі на 400%. Нічогенький результат!

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: AdWeek

Читайте также:

Історія Oculus: від підліткового хобі до порталу до метавсесвіту

Як Lego стала найбільшим у світі брендом іграшок

Kodak: як змінити світ і все втратити. Період занепаду

Kodak: як змінити світ і все втратити. Період розквіту