Як перетворити блог стартапу чи ІТ-компанії на популярне онлайн-видання

21 січня 2016 року головний редактор Blog Imena.UA Олександр Мельник провів семінар у iHUB Vinnytsia для інтернет-журналістів та представників стартапів і ІТ-компаній на тему перетворення корпоративного чи командного блогу на затребуване інтернет-видання. В ході півторагодинної сесії учасники могли дізнатися, як створити редакцію з нуля, якими інструментами користуватися для спільної редакційної роботи та чому не варто витрачати маркетинговий бюджет на рекламу у соціальних мережах.

Пропонуємо вашій увазі презентацію та деякі поради з цього майстер-класу:

З чого почати:

  • Сформуйте «дорожню карту» роботи вашої команди із врахуванням основної роботи компанії та тих тем, про які ви хочете писати.
  • Оберіть нішу чи сферу для висвітлення у вашому блозі.
  • Складіть календар публікацій із врахуванням частоти та періодичності публікацій, форматів матеріалу та бажаного ефекту в плані маркетингу та продажів для вашого стартапу.
  • Залучіть до роботи маркетолога та райтера (не копірайтера із оплатою за «кілознаки», а редактора чи журналіста із фаховим досвідом).
  • Не ставте монетизацію головним завданням — гроші вам допоможуть заробляти продажі послуг, просування своєї експертизи. А в майбутньому використовуйте спецпроекти та нативну рекламу — але не баннери чи контекст.

Як створювати контент:

  • Написання контенту не треба віддавати «на сторону» — всі теми та формати матеріалів старайтесь створювати власними силами.
  • Контент можна писати «з нуля», агрегувати та перекладати зі сторонніх джерел або просто копіювати до свого блогу, ставлячи посилання на першоджерело. Копіювання матеріалів без жодного рерайту чи перекладу — не найкраща ідея, тому уникайте такого сценарію.
  • Інколи краще створити 1–2 великих за обсягом та детальних матеріали, до яких будуть повертатися знову і знову, ніж 10 «прохідних», про які вже завтра забудуть.
  • Обов’язково пишіть грамотно, використовуйте відео- та аудіоконтент по можливості і не ігноруйте перехресні посилання на різні матеріали, створені раніше вашою командою.

Про що не варто писати:

  • Уникайте форматів «які ми класні», «які наші клієнти / партнери класні», безкінечного потоку прес-релізів та самореклами.
  • Не варто «очерняти» конкурентів чи критикувати інших учасників ринку.

Якими інструментами користуватися:

  • Всередині редакції — Slack, Trello, Google Drive, iA Writer.
  • Для просування контенту та спілкування з читачами — Facebook, MailChimp, Twitter.
  • Для аналітики — Google Analytics із налаштованими фільтрами, Bitly, Facebook Insights.

Повний запис майстер-класу можна послухати нижче:

Фото: Руслан Бурлаченко, iHUB Vinnytsia

Читайте также:

Криптомайнери, UEFI-руткіти, злошкідливі Word-скрипти: найбільш актуальні загрози в кіберпросторі

Чим відрізняються землетруси на Землі, Місяці та Марсі?

Як сучасний спосіб життя і технології змінюють будову скелета?

Соціальні мережі та ТБ викликають депресію, відеоігри — ні