Відео — важливий інструмент на шляху користувача до покупки. Дослідники з’ясували, що 70% людей купили товар після того, як побачили рекламу бренду на YouTube. При цьому сам відеохостинг збільшує кількість реклами: раніше вона інтегрувалися в відео тривалістю від 10 хвилин, а тепер вона є і в восьмихвилинних роликах.
Нещодавно YouTube опублікував список рекламних відео TrueView for Action, які отримали велику кількість відгуків від користувачів. Це найпопулярніші ролики, які показували в США з 1 січня по 1 серпня 2020 року. Вони зображають останні тенденції в галузі відеореклами. Пропонуємо вам подивитися їх, щоб зрозуміти, куди рухається індустрія і що знімати, щоб викликати інтерес користувачів.
10 місце
Останнє місце в списку зайняв майже чотирихвилинний ролик, створений креативним агентством In-house для Дитячої дослідницької лікарні Св. Юди. Організація лікує дітей, хворих на рак та іншими серйозними захворюваннями. У відео розповідається історія хлопчика Коула.
9 місце
На 9 місці знаходиться ролик, створений креативним агентством In-house. У відео розповідається, як зарядити 2 пристрої в лісі в похмурий день.
8 місце
На 8 місці — відео від креативного агентства Bryght Young Things. Це реклама колеса, яке «створено руйнувати нудьгу».
7 місце
На 7 місці знаходиться реклама серіалу Dave на Hulu.
Дослідження показують, що людей більше хвилює контент, який стосується їх особисто. Користувачі кажуть, що, коли вони вибирають відео для перегляду, їх захоплення в 1,6 раза важливіше, ніж висока якість виробництва, і у 2,7 раза важливіше, ніж наявність в ролику відомих акторів.
6 місце
На 6 сходинці — реклама додатку для виправлення граматичних помилок від креативного агентства Bokeh.
5 місце
На 5 місці — офіційний тизер серіалу «Незнайомець», створений креативним агентством Mocean.
4 місце
На 4 місці — тизер серіалу «Чужинець», розроблений креативним агентством In-house.
3 місце
На 3 сходинці — реклама смартфона Samsung GS10 + від креативного агентства YellowFan.
2 місце
2 місце зайняв ролик з рекламою безкоштовного розширення для браузера, який автоматично застосовує коди купонів для інтернет-магазинів. Розширення називається Honey.
1 місце
На 1 місці опинилася реклама мила Dr. Squatch. Ролик розробило креативне агентство Raindrop Branding & Advertising.
У відео TrueView for Action є помітні заклики до дії, вони підходять для онлайн-продажів. За даними YouTube, минулого року використання такої реклами зросла на 260%.
БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:
- Деньги из ничего – как зарабатывают видеоблогеры на YouTube
- Відеомаркетинг для бізнесу — з чого почати?
- Як ефективно використовувати маркетингові рішення конкурентів
Джерело: Google