Blog Imena.UA

Головні тренди 2022 року за версією Trend Hunter: косметика і мода

Trend Hunter — одна з найбільших спільнот, яка займається відстеженням трендів та інновацій. Вона заснована в Канаді у 2005 році письменником та аналітиком Джеремі Гутче. На цей час проєкт об’єднує майже 300 тисяч мисливців за трендами, науковців і футуристів.

Щорічно Trend Hunter готує масштабний огляд найзначніших трендів у різних галузях — від бізнесу до харчових продуктів та мистецтва.  У цьому матеріалі ми розповімо про головні тенденції року у сфері косметики і моди.

Звіт включає тренди (перспективні можливості в галузі), інсайти (мотивацію користувачів, їх переконання та точки тертя, що стоять за цією можливістю), приклади, а також оцінку (середній бал, який враховує новизну тренду, активність користувачів, що взаємодіють із тематичними статтями, та популярність тренду всередині категорії).

Сироватки з пребіотиками

У сироватки для догляду за шкірою додають пребіотики, які сприятливі для пробіотиків.

Тренд. Вважається, що місцеве застосування пребіотиків підтримує здоровий вигляд шкіри шляхом зменшення ознак почервоніння, старіння та втрати гідратації. Наразі бренди включають пребіотики у сироватки для більш ефективного місцевого застосування.

Інсайт. У міру того, як споживачі все більше цікавляться областю догляду за шкірою, вони з більшою ймовірністю звернуться до наукових розв’язань своїх проблем з догляду за шкірою і будуть більше обізнані про ці рішення і як вони відповідають їхнім конкретним потребам. Цей утворений споживач постійно шукає наступну найкращу формулу, інгредієнт чи продукт.

Оцінка: 6,0.

Захист від забруднення

Бренди сонцезахисних кремів обіцяють також убезпечити шкіру від шкідливого впливу навколишнього середовища.

Тренд. Для деяких покупців недостатньо просто захисту шкіри від ультрафіолету. Виробники санскринів адаптуються та додають до продуктів із SPF додатковий захист від зовнішніх забруднень.

Інсайт. Коли справа доходить до особистої гігієни, споживачі все частіше віддають перевагу профілактичним заходам, які знижують ймовірність певних проблем зі здоров’ям. Оскільки клімат зараз є важливим фактором, що сприяє здоров’ю людей або шкідливо впливає на нього, особливо в містах, де забруднення є звичайним явищем, споживачі прагнуть додаткового захисту від навколишнього середовища.

Екологічний одяг для спорту

Екологічний одяг для активного способу життя стає все більш популярним.

Тренд. Популярність одягу для активного відпочинку призвела до появи у цій сфері екологічно чистих матеріалів та виробничих процесів. Таким чином, нові бренди спортивного одягу приділяють пріоритетну увагу сталому розвитку.

Інсайт. Все більше споживачів починають турбуватися про наслідки зміни клімату, що насуваються, які підкріплюються великими брендами та надмірним споживанням, і вони все частіше шукають бренди, які спрямовані на пом’якшення цих екологічних проблем. Все більшим пріоритетом для споживачів у Північній Америці стає зниження власного впливу.

Новий підхід до тональних засобів

Тинти для шкіри знову стають популярними через продовження маскового режиму.

Тренд. Необхідність для людей носити маски в умовах пандемії призвела до того, що більше уваги приділяється догляду за шкірою, а не косметиці. Зараз, коли в деяких регіонах світу скасовуються обмеження, споживачі знову звикають регулярно користуватись косметичними продуктами. Особливо актуальні легкий макіяж та різноманітні тинти для шкіри.

Інсайт. Пандемія COVID-19 змінила звички споживачів у цілій низці напрямків, чи то гігієнічні звички, чи щоденні ритуали. Споживачі, як і раніше, звертаються до брендів, які дозволяють їм адаптуватися до їхніх потреб, що змінилися, і переваг, які стали прямим результатом пандемії.

Вуглецево-нейтральне взуття

Зростає популярність взуттєвих товарів і брендів, котрі не залишають вуглецевий слід.

Тренд. Все частіше модні бренди віддають перевагу вуглецево-нейтральному виробництву, щоб обмежити свій вплив на навколишнє середовище. Тепер виробники взуття роблять те саме. Вони випускають екологічні товари всіх категорій — від кросівок до шкарпеток.

Інсайт. Споживачі чинять більший тиск на наявні та нові бренди, вимагаючи, щоб сталий розвиток став основою їхньої виробничої та благодійної практики. Це зрушення відбувається у міру того, як люди у всьому світі все частіше стикаються з наслідками зміни клімату або отримують інформацію про них.

Мінімалістичне виконання

Одяг для занять спортом черпає натхнення в естетиці мінімалістської моди.

Тренд. Бренди, що спеціалізуються на спортивному одязі, все частіше поєднують функціональність з мінімальним дизайном. Спортивний одяг, в основі якого лежить комфорт, як і раніше, домінує у fashion-індустрії та зливається з модним дизайном.

Інсайт. Навіть до пандемії COVID-19 стиль athleisure (від англ. athletics та leisure — «спорт» і «дозвілля») був популярний серед мільйонів та покоління Z. Тепер, коли через пандемію ще більше людей одягаються з комфортом, споживачі шукають бренди, які поєднують цю потребу з їхнім бажанням виглядати та відчувати себе привабливо, де б вони не знаходилися.

Одяг для гарного самопочуття

Колекції одягу з корисними для здоров’я інгредієнтами.

Тренд. Одяг, натхненний велнес-рухом, стає популярним не лише з погляду дизайну, але й наповнення. Бренди в цій категорії пропонують все: від протизапального одягу, просоченого канабідіолом (CBD), до матеріалів, які нібито мають антивікові властивості.

Інсайт. Одяг для активного відпочинку, як і раніше, популярний, особливо тому, що багато споживачів все ще вважають за краще якомога більше часу перебувати вдома.

Споживачі все частіше віддають перевагу комфорту, але, як і раніше, вважають за краще, щоб комфорт супроводжувався продуманим дизайном і додатковими перевагами.

Одяг із нерозпроданих запасів

Бренди використовують складські залишки, щоб забезпечувати стійке виробництво.

Тренд. Люкс, streetwear та екологічні бренди все частіше використовують у виробництві deadstock. Цим терміном позначаються товари інших брендів, які переоцінили свої потреби й замість того, щоб відправляти їх на перероблення, вони передають їх на перешивання, щоб підтримати стійкість виробництва.

Інсайт. Екологічна криза спонукала багатьох людей переглянути свої покупки та ресурси, які були використані під час створення продукту, особливо щодо одягу.

Ми отримуємо все більше даних про те, наскільки шкідливим є виробництво у fashion-індустрії — від забруднення вод фарбою для одягу до величезної витрати води для вирощування бавовни. Тому споживачі відмовляються від швидкої моди на користь продуктів, які використовують ресурси, що вже знаходяться в обігу. Ці свідомі споживачі вимагають більшої відповідальності від брендів та підтримуватимуть ті з них, які відповідають цьому екологічному духу.

Макіяж для масок

Споживачі, які носять маски, потребують особливих продуктів для макіяжу.

Косметичні бренди випускають засоби для макіяжу, які краще підходять для носіння під масками. Це може бути все — від особливо стійких до легших формул, які спонукають людей наносити косметику, не відчуваючи, що її занадто багато.

Інсайт. Пандемія змінила життя споживачів на різних рівнях. Ми більше знаходимося в приміщенні, що позначається на наших повсякденних звичках та покупках. Бренди, які здатні задовольнити обмежений спосіб життя споживачів, стали привабливішими, ніж ті, що залишилися колишніми.

Доставлення косметики

Косметичні бренди приділяють пріоритетну увагу швидким та легким постачанням.

Тренд. Бренди косметики вступають у партнерство зі службами доставки або запускають власні сервіси, щоб задовольнити клієнтів та швидко та ефективно доставляти онлайн-замовлення. Ці послуги включають все — від доставлення в той же день до поєднання декоративної косметики з десертами.

Інсайт.  Цього року частка eCommerce як ніколи висока. У споживачів не було іншого вибору, крім як робити більшу частину своїх покупок онлайн в умовах закриття магазинів та обмежень через пандемію. Бренди задовольняють цей попит за допомогою нових послуг та функцій, що полегшують покупцям онлайн-покупки.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: TrendReports