Blog Imena.UA

Головні тренди 2022 року за версією Trend Hunter: технології

Trend Hunter — одна з найбільших спільнот, яка займається відстеженням трендів та інновацій. Вона заснована в Канаді у 2005 році письменником та аналітиком Джеремі Гутче. На цей час проєкт об’єднує майже 300 тисяч мисливців за трендами, науковців і футуристів.

Щорічно Trend Hunter готує масштабний огляд найзначніших трендів у різних галузях — від бізнесу до харчових продуктів та мистецтва. У цьому матеріалі головні тенденції року у сфері технологій.

Звіт включає тренди (перспективні можливості в галузі), інсайти (мотивацію користувачів, їх переконання та точки тертя, що стоять за цією можливістю), приклади, а також оцінку (середній бал, який враховує новизну тренду, активність користувачів, що взаємодіють із тематичними статтями, та популярність тренду всередині категорії).

Конфіденційність

Провідні технологічні бренди приділяють пріоритетну увагу безпеці даних споживачів.

Тренд. Конфіденційність та контроль даних перебувають у центрі уваги багатьох, і зараз технологічні компанії поспішають задовольнити потреби споживачів у захисті особистої інформації. В результаті бренди змінюють свою політику і запускають нові ініціативи, що гарантують, що ніхто не зможе неусвідомлено отримати вигоду за рахунок цих даних.

Інсайт. Завдяки роботі активістів споживачі тепер краще знають, як використовуються їхні персональні дані. Вони починають розуміти, що багато корпорацій непомітно відстежують їх взаємодії, переміщення та інтереси. Багато хто вважає таку експлуатацію вторгненням у приватне життя і вимагає, щоб бренди зробили кроки для захисту персональних даних.

Оцінка: 5,1.

Доставка за допомогою штучного інтелекту

Штучний інтелект робить доставлення ефективнішим.

Тренд. Системи доставлення з використанням штучного інтелекту знаходяться на підйомі, оскільки підприємства шукають технології, що дозволяють здешевити та оптимізувати операції. Роботизовані системи доставки та центри виконання замовлень, керовані штучним інтелектом, працюють над тим, щоб приділяти пріоритетну увагу ефективності витрат та часу.

Інсайт. Для організацій використання штучного інтелекту дає все більше можливостей оптимізувати операції. Штучний інтелект бере на себе частину роботи з управління ланцюжками постачання як невеликого, так і великомасштабного бізнесу.

Оцінка: 6,1.

Психоделічне усвідомлення

З’являються велнес-додатки із захопливими та ефектними візуальними стимулами.

Тренд. За останні кілька років популярність додатків для гарного самопочуття зросла. Тепер підприємці здійснюють революцію у цій категорії, пропонуючи імерсивний досвід для медитації та дихальних практик. Візуальні психоделічні ефекти, створені з урахуванням наукових розробок, спонукають людей досліджувати свідомість і розслабитися.

Інсайт. Багато споживачів сьогодні відчувають підвищений рівень стресу, занепокоєння та інші проблеми з психічним здоров’ям у зв’язку зі змінами умов праці, глобальними подіями та пандемією, що триває. Люди намагаються краще усвідомлювати свої особисті потреби та взяти на себе відповідальність за здоров’я, стежать за балансом між роботою та особистим життям. Все це створює попит на різноманітні та доступні послуги, які допомагають споживачеві розслабитися та відновитися.

Оцінка: 6,8.

Розширення метавсесвіту

Технологічні компанії інвестують у розробку та вдосконалення досвіду метавсесвіту.

Тренд. Термін «метавсесвіт» позначає простір у віртуальній реальності, у якому користувачі можуть взаємодіяти з комп’ютерним середовищем, і навіть один з одним. Бізнес прагне розвинути потенціал цих просторів, приділяючи особливу увагу соціальному життю, культурі та присутності бренду.

Інсайт. Неймовірна швидкість розвитку технологій призводить до зростання кількості цифрових послуг, що надають естетичний та функціональний досвід. Цікавість, тривожність і бажання розважитися стимулюють нас дедалі більше часу проводити онлайн. Незалежно від очікувань споживачів — це розвиток особистого бренду, підприємництво, спілкування чи ігри, це формує попит на глибше занурення.

Оцінка: 7,6.

Біорозкладна техніка

Високотехнологічні продукти та аксесуари, що виготовляються з екологічно чистих матеріалів.

Тренд. Компанії випускають техніку та аксесуари, що біорозкладаються. Поки деякі компанії розробляють такі амбітні концепти, як біорозкладні ПК, інші починають з компостованих корпусів або експериментують з екологічнішими матеріалами.

Інсайт. Сучасні споживачі усвідомлюють наслідки зміни клімату, і в результаті багато хто шукає способи зменшити свій вуглецевий слід і перейти до більш екологічного способу життя. Це, своєю чергою, створює попит на повністю екологічно чисті продукти та ефективніші процеси поводження з відходами у всіх галузях промисловості.

Оцінка: 7,3.

Споживач-професіонал, який працює з дому

Масовий покупець почав обирати потужніші технології.

Тренд. До пандемії COVID-19 спеціалізовані технології залучали професійних споживачів та представників технологічного сектора. Тепер ці продукти стають дедалі доступнішими й для звичайних покупців, які тривалий час працюють із дому.

Інсайт. Ті, хто продовжує працювати віддалено через пандемію, що продовжується, шукають способи поліпшити свій досвід. Це пов’язано з бажанням досягти комфортної продуктивності та знизити ризик виникнення поширених проблем, пов’язаних із підключенням та презентацією. Таким чином споживачі почуваються впевненіше у повсякденному житті та зберігають мотивацію у скрутні часи.

Оцінка: 6,2.

Втома від технологій

Бренди впроваджують спеціальні функції та продукти для боротьби з вигорянням.

Тренд. Оскільки обмеження, що введені через пандемію COVID-19, зберігаються, компанії намагаються відповісти на побоювання споживачів, які втомилися від технологій. Вони створюють спеціальні вбудовані функції на платформах для нарад чи конкретні продукти, які допомагають обмежити стимули.

Інсайт. Багато хто працює або навчається з дому. Нестача фізичної активності та перебування на вулиці у поєднанні зі стресом призводить до вигоряння. Щоб впоратися з ним і бути продуктивнішим у довгостроковій перспективі, споживачі шукають рішення, які змусять їх робити перерви та стежити за рівнем енергії

Оцінка: 5,4.

Інтелектуальне тестування

Технологічні компанії впроваджують рішення для контролю безпеки та гігієнічного скринінгу на COVID-19.

Тренд. На початку пандемії центри тестування будувалися прискореними темпами. Наразі технологічні бренди оновлюють процедури, впроваджуючи інтелектуальні технології, які підвищують рівень безпеки як для споживачів, так і для співробітників.

Інсайт. Деякі люди проходять тестування через сплеск захворюваності у своєму регіоні, а інші — щоб залишити місто чи країну. У обох випадках створюється попит на більш ефективне і безпечне тестування, оскільки споживачі шукають способи полегшити пов’язані з цим побоювання. Високотехнологічне середовище допомагає відчути спокій та безпеку.

Оцінка: 4,8.

Роботизований ритейл

Пандемія прискорила використання роботів у роздрібній торгівлі.

Тренд. У торгових об’єктах з’являється все більше автономних пристроїв, які скорочують контакт між співробітниками та покупцями. Хоча ці технології не використовувалися повсюдно, вони запроваджуються прискореними темпами через необхідність підтримувати роботу магазинів за умов пандемії.

Інсайт. У міру того, як люди та бренди пристосовуються до нових умов, безпека, як і раніше, залишається головною проблемою. Люди усвідомлюють ризики й вважають за краще купувати у компаній, які серйозно ставляться до свого здоров’я та здоров’я своїх співробітників.

Оцінка: 8,1.

Технології для людей похилого віку

Програми, які зазвичай використовуються молодими людьми, розширюють аудиторію.

Тренд. У зв’язку з тим, що COVID-19 становить особливу небезпеку для людей похилого віку, для них критично залишатися вдома. Тому їм також доводиться пристосовуватись до нової реальності. В результаті бренди, що пропонують онлайн-сервіси, такі як віртуальні вправи та конференц-зв’язок, демонструють зростання залучення вікових користувачів.

Інсайт. З усіх боків люди похилого віку постраждали від пандемії сильніше, ніж інші демографічні групи. Крім того, що вони з більшою ймовірністю тяжче зазнають зараження вірусом, вони також серйозніше постраждали психологічно через ізоляцію, особливо ті, хто живе в будинках для людей похилого віку. Таким чином, для них пріоритетом стануть сервіси, які розважають та допомагають підтримувати зв’язок.

Оцінка: 3,8.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: Джерело: TrendReports