Першоквітневий маркетинг: розіграші та жарти брендів

День сміху — хороший привід для компаній помірятися креативом. Що клієнтам сподобається більше: смартфон з 14 камерами чи програма для спілкування з рослинами? Ми зібрали першоквітневі жарти, якими бізнес розважав вчора свою аудиторію.

Google

Першоквітневим жартом від Google стала функція Screen Cleaner в файловому менеджері Google Files. Вона покликана «очистити» екран від бруду.

За задумом, технологія знищує плями мікровібрацію за спеціально розробленими геометричним моделям. Компанія випустила ролик, де демонструє роботу Screen Cleaner.

Крім цього, в «Google Картах» з’явилася «змійка» по містах: в міні-гру можна пограти як на смартфонах, так і на сайті. Користувачам пропонується вибрати одну з локацій і зібрати якомога більше пасажирів, відвідуючи різні пам’ятки того чи іншого міста.

Нідерландський підрозділ Google представило проект Tulip. За допомогою нього можна спілкуватися з квітами, які можуть стати людині друзями, крім того, і самі стануть краще рости.

Nvidia

Компанія презентувала власного голосового асистента GeForce RTX R.O.N. Він поставляється як розумна колонка з незвичайним дизайном і голографічним проектором на верхній панелі, знає 11 мов, оптимізує ігрові настройки — все завдяки штучному інтелекту.

Особлива функція — коментарі на ігрових форумах. R.O.N. сам знайде всю інформацію в мережі про предмет суперечки, щоб грамотно аргументувати позицію власника. А опція RageConverter перетворює крики гравця під час напруженої гри в підбадьорливий коментар для команди.

Lego

Компанія Lego теж перейнялася технологічними новинками до Дня сміху й анонсувала програму для пошуку кубиків під час складання конструктора. Багато шанувальників бренду висловили надію, що це не жарт.

OnePlus

OnePlus анонсувала власний електрокар WarpCar. Особливість — швидка зарядка: 20-хвилинного підживлення вистачить на поїздку у 270 миль (430 км). Розгін до 96 км / год за 3 секунди, запас ходу — 460 км, інтер’єр з вуглецевого волокна і шкіри, а також розблокування за допомогою смартфона OnePlus 6T.

Vivo

Компанія Vivo вирішила домогтися безпрецедентної якості фотографування. Ми порахували, там 14 камер.

Tinder

Додаток для знайомств представило функцію Height Verification, яка не дасть збрехати про своє зростання. Потрібно відправити своє фото поруч з відомим будинком – якщо модератори підтвердять зростання, то в профілі з’явиться підтверджує іконка.

KitKat

KitKat виходить на новий ринок. У профілі компанії в Instagram анонсований фірмовий чай. Ймовірно, він ідеально поєднується з основним продуктом компанії.

Nivea

Nivea теж вирішила не обмежуватися звичною цільовою аудиторією і виклала у своєму болгарському профілі фото нового продукту — «Шампуню для ваших улюблених чотириногих друзів».

McLaren

McLaren поділилися в Twitter фото «звичайного робочого дня». Залишається тільки гадати, чи жартує сувора реальність.

Aviasales

Aviasales написали путівник по місту в Швеції, якого не існує — Родвікен (назва, до речі, хлопці взяли з каталогу Ikea). Практично ніхто не зрозумів підступу.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Читайте также:

Топ-запити українських користувачів Google у 2019 році

ASUS представив в Україні ноутбуки вартістю $6 тисяч. Чим обумовлений такий цінник?

Кожна технологічна компанія мріє стати банком

Як захистити свої дані від зловмисників на Android-пристроях