Як рекламують нову консоль Nintendo Switch

Компанія Nintendo вперше виступає рекламодавцем трансляції фіналу Національної футбольного кубку Super Bowl, щоби підтримати маркетингову кампанію виходу нової ігрової консолі Switch.

Гібридний пристрій може використовуватись як портативна домашня ігрова система. В ролику показані різні варіанти дозвілля з новим пристроєм та супутніми датчиками: на вечірці, на подвір’ї, через підключення до великого екрану. В інтернеті опублікована повна версія реклами, а для телетрансляції підготують скорочену 30-секундну версію. Реліз Nintendo Switch заплановано на 3 березня, оголошена вартість пристрою — $299.

Більше цікавих історій про рекламу та маркетинг шукайте тут:

Читайте также:

Чому нам все важче читати книги та дивитися довгі відео?

Antigravity A1: дрон 8K з окулярами для запису відео на 360 градусів

Модульна клавіатура Naya Create з трекболом, тачпадом та контролерами

Нові можливості від Google в Україні: перетворення фото на відео, підписка Google AI Ultra та запуск Flow