Як рекламують нову консоль Nintendo Switch

Компанія Nintendo вперше виступає рекламодавцем трансляції фіналу Національної футбольного кубку Super Bowl, щоби підтримати маркетингову кампанію виходу нової ігрової консолі Switch.

Гібридний пристрій може використовуватись як портативна домашня ігрова система. В ролику показані різні варіанти дозвілля з новим пристроєм та супутніми датчиками: на вечірці, на подвір’ї, через підключення до великого екрану. В інтернеті опублікована повна версія реклами, а для телетрансляції підготують скорочену 30-секундну версію. Реліз Nintendo Switch заплановано на 3 березня, оголошена вартість пристрою — $299.

Більше цікавих історій про рекламу та маркетинг шукайте тут:

Читайте также:

Топ-10 цікавих ігор, які підходять для старих ПК та ноутбуків

10 сайтів де можна безкоштовно завантажити шаблони для After Effects

App Annie та IDC дослідили ігровий ринок в першому кварталі 2020 року

Весняна чистка: як прибрати цифрове сміття зі свого комп’ютера або смартфона