Як рекламують нову консоль Nintendo Switch

Компанія Nintendo вперше виступає рекламодавцем трансляції фіналу Національної футбольного кубку Super Bowl, щоби підтримати маркетингову кампанію виходу нової ігрової консолі Switch.

Гібридний пристрій може використовуватись як портативна домашня ігрова система. В ролику показані різні варіанти дозвілля з новим пристроєм та супутніми датчиками: на вечірці, на подвір’ї, через підключення до великого екрану. В інтернеті опублікована повна версія реклами, а для телетрансляції підготують скорочену 30-секундну версію. Реліз Nintendo Switch заплановано на 3 березня, оголошена вартість пристрою — $299.

Більше цікавих історій про рекламу та маркетинг шукайте тут:

Читайте также:

Meizu знову націлилася на український ринок смартфонів

Дослідження: як технології впливають на споживацькі настрої та попит

Як наші емоції змушують нас купувати все більше непотрібних речей

Найпопулярніші сервіси для відеоконференцій