Прес-релізи померли — що стартапам робити далі?

Безкінечний потік прес-релізів, які практично ніхто ніколи не читає, з яким стомилися боротися редакції онлайн-ЗМІ та які не вміють писати більшість новостворених компаній чи проектів — справжнє прокляття для сучасних медіа. Як подолати усі проблеми, пов’язані із прес-релізами, чим їх замінити та як стартапу «достукатися» до журналістів та редакторів? Про це йшлося на квітневій лекції головного редактора Blog Imena.UA Олександра Мельника:

Нагадаємо, раніше ми вже анонсували спільний проект нашого блогу та iHUB Vinnytsia: це 10 семінарів для регіональних журналістів та стартапів у м. Вінниця, мета яких — розвиток медійної грамотності, навчання основам роботи з інструментами контент-маркетингу, онлайн-PR та соціальними медіа. Усього на курс було набрано 100 учасників, семінари проходять на базі вінницького центру розвитку підприємництва мережі iHUB. Особливість курсу — навчання та лекції в його рамках відбуваються безкоштовно.

Читайте также:

П’ять книг про Місяць, які варто прочитати

Як розпізнати чат-бота під час листування?

Роботи компаньйони — розвиток індустрії електронних домашніх тварин

Компанії-«єдинороги». Що це за компанії та що варто про них знати?