Український гаджет для тварин отримав $2,6 млн та став резидентом Y Combinator

Український стартап Petcube залучив черговий раунд інвестицій від Almaz Capital в розмірі $2,6 млн і потрапив до Y Combinator, найпрестижнішого в світі стартап-інкубатора.

Компанія використає отримані кошти для розвитку дистрибуції у світі, подальшої розробки продукту, глобального масштабування та розширення команди, включаючи двох керівників у ключових напрямках — директора з маркетингу (CMO) та старшого віце-президента з продажів.

До команди проекту приєдналися Кріс Мадейрас в ролі старшого віце-президента з продажів (екс-VP із маркетингу та продажів у Whistle Labs, колишній топ-менеджер L’Oréal, PepsiCo та Nestlé) та Вів’єн Лі в якості директора з маркетингу (раніше очолювала відділ маркетингу у Cyanogen — компанії, що розробляє провідну альтернативну операційну систему для смартфонів та планшетів на основі Android; та обіймала ключові маркетингові посади в Electronic Arts).

Petcube, Inc. — заснована українцями технологічна компанія з офісами у Києві, Сан Франциско і Шеньчжені. Перші продукти компанії — інтерактивна камера Petcube та мобільні додатки для iOS та Android, що об’єднують власників домашніх тварин в онлайн-спільноту. Продажі Petcube розпочалися в онлайн- та офлайн-магазинах минулого року.

Джерело: Watcher

Читайте также:

Марина Саприкіна, голова правління CSR Ukraine: «Розмови про професії без гендерних стереотипів є важливим елементом навчання»

Тамагочи: к чему нас подготовили виртуальные питомцы

Honor Band 4 Running — моніторинг активності для бігунів

Не хейтом єдиним: як вижити в соціальних мережах напередодні виборів