Volvo та UberEats показали, як потрібно доставляти їжу з ресторанів

Поки українські користувачі лише звикають до сервісів on-demand на своїй території, в інших країнах компанії вже впроваджують служби нового рівня комфорту. Сервіс UberEats та автовиробник Volvo розгорнули нову кампанію в Токіо, Японія, — користувачі можуть замовляти страви з найкращих ресторанів міста прямо в авто. В програмі «All-Star Restaurant» використовується автомобіль Volvo XC90 Excellence:

Volvo неодноразово запускала цікаві промо-кампанії, про які ми розповідали раніше:

Читайте также:

Криза геймдева в Японії та вихід китайських інвесторів на ці терени

10 сайтів, які допоможуть створити логотип

Стартапи, які пропонують переосмислити світ паркування

5 конструкторів онлайн опитувань, які зроблять ваш маркетинг краще