«Укрпошта» спробує вкотре стати активним учасником ecommerce-ринку

Пам’ятаєте, як попереднє керівництво «Укрпошти» обіцяло революційні перетворення? Ми навіть публікували критичний розбір цих ініціатив — тепер же нове керівництво в особі Ігоря Смілянського обіцяє перетворити державне підприємство на локомотив для фінансових операцій та електронної комерції в Україні:

Нагадуємо, раніше «Укрпошта» оголосила про випуск власного мобільного додатку для електронної комерції та почала продаж електронних квитків.

Читайте также:

Як підготувати та ефективно користуватися «YouTube Stories»

Про критичність кіберзахисту в сполученому світі

Марина Саприкіна, голова правління CSR Ukraine: «Розмови про професії без гендерних стереотипів є важливим елементом навчання»

Не хейтом єдиним: як вижити в соціальних мережах напередодні виборів