Waymo та Intel запускають рекламну кампанію на підтримку безпілотних авто

Одні користувачі захоплюються новими технологіями, інші — навпаки, остерігаються занадто «розумних» інновацій. Про загрози штучного інтелекту попереджає сам Ілон Маск, а у відповідь AI-розробники вказують на реальну небезпеку від машин без водія на дорогах загального користування. Втім, багато пересічних громадян бояться самокерованих автівок, а виробники не поспішають розвіювати їх упередження.

До справи беруть автогіганти нового покоління — технологічні компанії, що розробляють власні безпілотні авто. Так, Waymo, що входить до структури Alphabet, розпочала освітню кампанію для популяризації нового транспорту серед користувачів.

Let’s Talk Self-Driving розпочнеться з рекламних повідомлень на різних каналах комунікації у штаті Арізона, з подальшим поширенням. До Waymo приєдналася компанія Intel, яка також розробляє ПЗ для автопілотів, а днями випустила рекламу таких систем з відомим американським баскетболістом Джеймсом Леброном:

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Читайте также:

Як створити діпфейк не володіючи програмуванням? Реальний приклад

Найпопулярніші рекламні ролики на YouTube 2020 року

10 сайтів де можна безкоштовно завантажити шаблони для After Effects

Безкоштовні документальні фільми від Netflix або як проводити час в самоізоляції корисно