Waymo та Intel запускають рекламну кампанію на підтримку безпілотних авто

Одні користувачі захоплюються новими технологіями, інші — навпаки, остерігаються занадто «розумних» інновацій. Про загрози штучного інтелекту попереджає сам Ілон Маск, а у відповідь AI-розробники вказують на реальну небезпеку від машин без водія на дорогах загального користування. Втім, багато пересічних громадян бояться самокерованих автівок, а виробники не поспішають розвіювати їх упередження.

До справи беруть автогіганти нового покоління — технологічні компанії, що розробляють власні безпілотні авто. Так, Waymo, що входить до структури Alphabet, розпочала освітню кампанію для популяризації нового транспорту серед користувачів.

Let’s Talk Self-Driving розпочнеться з рекламних повідомлень на різних каналах комунікації у штаті Арізона, з подальшим поширенням. До Waymo приєдналася компанія Intel, яка також розробляє ПЗ для автопілотів, а днями випустила рекламу таких систем з відомим американським баскетболістом Джеймсом Леброном:

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Читайте также:

Як відволікти дитину від екрану: декілька корисних порад

Як додаток Zao робить всіх охочих героями популярних фільмів

SpaceX вдруге зловила обтічник ракети за допомогою гігантської сітки на кораблі

7 прийомів контент-маркетингу, що допомагають залучити нових клієнтів