Waymo та Intel запускають рекламну кампанію на підтримку безпілотних авто

Одні користувачі захоплюються новими технологіями, інші — навпаки, остерігаються занадто «розумних» інновацій. Про загрози штучного інтелекту попереджає сам Ілон Маск, а у відповідь AI-розробники вказують на реальну небезпеку від машин без водія на дорогах загального користування. Втім, багато пересічних громадян бояться самокерованих автівок, а виробники не поспішають розвіювати їх упередження.

До справи беруть автогіганти нового покоління — технологічні компанії, що розробляють власні безпілотні авто. Так, Waymo, що входить до структури Alphabet, розпочала освітню кампанію для популяризації нового транспорту серед користувачів.

Let’s Talk Self-Driving розпочнеться з рекламних повідомлень на різних каналах комунікації у штаті Арізона, з подальшим поширенням. До Waymo приєдналася компанія Intel, яка також розробляє ПЗ для автопілотів, а днями випустила рекламу таких систем з відомим американським баскетболістом Джеймсом Леброном:

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Читайте также:

10 сайтів де можна безкоштовно завантажити шаблони для After Effects

Безкоштовні документальні фільми від Netflix або як проводити час в самоізоляції корисно

Як Zoom став новою проблемою в індустрії технологій

Як коронавірус змінив звички глядачів на YouTube та інших платформах