10 тенденцій UI-дизайну, які дозволять виділити ваш продукт у 2021 році

Користувацький інтерфейс (UI) — це не тільки можливість взаємодії продуктів із користувачами, але і візуальне представлення бренду і того, що його виділяє. Дуже важливо правильно підійти до розробки UI-дизайну, бо це може впливати на успіх продукту. Ось дев’ять головних трендів 2021 року, які дозволяють вам не відставати.

Плаский дизайн

Плаский дизайн упродовж багатьох років залишається основною тенденцією UI. Його основні принципи — використання двомірних елементів, простої типографіки та збалансованих кольорів.

Недолік декоративних елементів компенсується ефективністю, що дає дизайнерам можливість зосередитися на інших творчих аспектах. Плаский дизайн складає міцну основу, а його обмеження відкривають можливості для тих, хто хоче докласти додаткових зусиль.

Основна причина зміни трендів, це те, що людям набридає бачити одне й те саме. Якщо ви хочете виділитися на тлі схожих продуктів, зверніть увагу на наступні сім трендів.

Новий скевоморфізм (неоморфізм)

Скевоморфізм являє собою візуальні елементи, створені в реалістичному стилі для імітації реальних об’єктів. Популяризацією цієї тенденції став дизайн користувальницького інтерфейсу першого покоління iPhone у 2007 році. Через кілька років на зміну реалістичному стилю прийшов мінімалізм. Однак плоский дизайн став здаватися надмірно спрощеним, тому зараз інтерфейси стають глибшими.

Неоморфне оформлення чітко передає основні характеристики об’єкта, а інша частина залишається стилізованою. Інші елементи також дотримуються цих принципів. Світла колірна гамма і м’які градієнти, плавні форми та тінь з ефектами внутрішнього світіння — все повинно привертати увагу до конкретних частин дизайну.

М’які градієнти

Градієнт — це плавний перехід від одного кольору до іншого. Раніше в рекламах використовувалися яскраві та насичені кольори, але зараз ми розуміємо, що вони лише відвертають увагу від повідомлення, яке ми намагаємося донести.

Сьогоднішні градієнти, як правило, більш м’які, їх мета — надати об’єм і глибину дизайну або створити цікавий фон. Вони слідують принципам мінімалістичного дизайну, без взаємозаперечних кольорів і з певним джерелом світла.

3D графіка

Тривимірна графіка довгий час захоплювала дизайнерів і користувачів. Зараз завдяки зростанню популярності VR і AR, 3D-елементи все частіше з’являються в мобільних і вебінтерфейсах. Об’ємна графіка може поліпшити привабливість продукту. Оскільки ми живемо в тривимірному світі, глибина може надати дизайну відчуття реалістичності.

Тривимірні елементи UI можуть зробити продукт більш привабливим. Зараз ця тенденція набирає популярність в автомобільній промисловості. Виробники оснащують свої високопродуктивні моделі 3D або гібридними 2D/3D людино-машинними інтерфейсами, а 2D використовують в моделях нижчого рівня.

Простота

Форма слідує за функцією, не жертвуючи при цьому візуальною привабливістю. Інтерфейс вміщує багато елементів, з огляду на невеликий розмір екрану. Але, з усім тим, UI не здається переповненим.

Мікровзаємодія

Це зворотний зв’язок, який продукт надає у відповідь на дані, що вводяться. Наприклад іконка, яка підсвічується при наведенні курсору, або приємний звук кошика, коли ви видаляєте файл. Ми можемо не помічати їх, але без них здається, що чогось не вистачає.

Мікровзаємодія говорить про те, що пристрій розпізнає нашу присутність або команду. Вона часто проста і майже непомітна, але необхідна, щоб зробити використання продукту приємним і незабутнім.

Унікальні ілюстрації

У дизайні лінійні начерки, комікси, тривимірна графіка, колажі або навіть фотографії можуть вважатися ілюстраціями.

Візуальна складова перетворилася з декорацій в засоби комунікації. Вони можуть пояснити, доповнити, уточнити та передати складні концепції, дії або інформацію в зручній для розуміння формі. Привабливі ілюстрації додадуть оригінальність і індивідуальність вашому призначеному для користувача інтерфейсу, щоб задати настрій і підвищити впізнаваність бренду.

Анімація

Анімація збільшує залученість користувачів і допомагає зробити дизайн набагато жвавіше, ніж за допомогою статичних зображень.

І ілюстрації, і анімація допомагають візуалізувати, що може запропонувати бренд або продукт. Хоча картинки вимагають менше зусиль, анімація має всі переваги ілюстрацій і більш ефективно утримує увагу користувача.

Звук

Звук — невіддільна частина сенсорного дизайну. Однак про його важливість іноді забувають!

Правильне використання звуків може викликати широкий спектр емоційних реакцій. Вони можуть посилювати зворотний зв’язок з користувачами, повідомляти їх про події й бути основним елементом брендингу.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: Techcrunch

Читайте также:

Що чекає штучний інтелект у 2024 році: 4 головні тренди від MIT

7 технологій, за якими варто стежити у 2024 році по версії Nature

Головні тренди 2024 року від Trend Hunter: технології

Gartner представила 10 трендів у сфері технологій у 2024 році