Український стартап BGTopi отримав 5 000 євро для сервісу підписки на настільні ігри

Український стартап BGTopi отримав 5 000 євро на розвиток нової бізнес-моделі у галузі продажу настільних ігор. Кошти надав німецький фонд The European Fund for Southeast Europe, про що було оголошено на демодні акселератору YEP — мережі, що надає підприємницьку освіту для молоді.

Суть проекту BGTopi у тому, щоб надавати сервіс «коробки по підписці» з ексклюзивними настільними іграми. Кожні 3 місяці передплатникам надсилають коробку з 1-3 настільними іграми від українських авторів, які більше ніде не можна придбати. В коробці також можна знайти цікавий мерч, пов’язаний з настільними іграми.

«— Ми звертаємося до одних із найсильніших мотиваторів й емоцій людини — цікавість і радість. Адже це так інтригує, що ж буде в коробці цього разу? Ми надихаємо, дивуємо і даруємо позитивні емоції. Настільні ігри — це живе спілкування, посмішки, сміх, всі близькі люди і друзі разом», — каже засновниця BGTopi Вікторія Завгородня.

Команда BGTopi працює з молодими українськими авторами та ілюстраторами для створення власних унікальних продуктів. На кінець липня заплановано початок продажу підписки на ігри за ціною $49. Вікторія разом зі своєю партнеркою Ніною Попович розраховують, що виділених їм 5 000 євро вистачить на опрацювання 500 замовлень до кінця 2018 року.

Український ринок настільних ігор оцінюється в $0,1 млн, тоді як в Європі він сягає $2,6 млн, а в США – $2,4 млн.

Команда BGTopi

За матеріалами YEP