Для стримінгової платформи Netflix шоу Stranger Things про дивні речі, що відбуваються навколо чотирьох школярів, стало справжньою знахідкою. Минулого року прем’єра перевершила найсміливіші сподівання по залученню аудиторії, а цього року другий сезон переміг за популярністю усі інші власні проекти Netflix.
В другому сезоні не з’являються страховиська демогоргони, але і герої, і глядачі пам’ятають про них. Напередодні релізу продовження в мережі поширилося відео про те, які ж технології задіяні у створенні демогоргонів. Виявляється, це не повністю намальовані у дизайнерській програмі фігури — в знімальному процесі брав участь живий актор, який щоразу витрачав не менше з0 хвилин, щоб одягнути страхітливі обладунки. Цікавий факт: в голову монстра вбудовані 26 окремих моторів, а спеціальне ПЗ відповідає за різноманітність рухів. Також можна дізнатися історію кінематографічних демогоргонів:
Хоча сама платформа не поширює статистичні дані, сторонній аналітичний сервіс Nielsen підрахував, що тільки у США в перший вікенд після виходу Stranger Things 2 першу серію переглянули 15,8 млн глядачів. Знайшлися і ті, хто переглянув одразу всі 9 серій першого ж дня: серед американської аудиторії таких аж 326 тис. Важко повірити, що минулого року експерти галузі серйозно обговорювали, чи переживе Netflix 2016-й рік. Читайте також: