Діти, що будують своє майбутнє з LEGO

Рекламна кампанія для LEGO, створена агенцією Ogilvy Bangkok, отримала три нагороди а цьогорічному фестивалі у Каннах: «срібло» в категоріях друкованої та зовнішньої реклами і «бронза» в категорії дизайну. Профільне видання Adweek роз’яснює головні переваги концепції та втілення цих плакатів.

legoastronaut

На плакатах зображені діти, які буквально власними руками будують образи зі свого майбутнього, використовуючи елементи конструктора. Слоган кампанії — «Будуй майбутнє».

В Ogilvy Bangkok розшифровують ідею реклами, наголошуючи на тому, що виробник LEGO завжди ставить собі на меті надихати дітей, вчити їх мислити креативно, розкривати на повну свій потенціал, задля кращого майбутнього. У LEGO поширюють твердження, що якісні ігри розвивають здібності та закладають основу для впевнених у собі дорослих членів суспільства.

Ці ж твердження і зобразили на плакатах рекламісти. Діти будують майбутнє, яким хочуть його бачити — фігури здіймаються над постаттю автора чи авторки, адже фантазії та мрії дитинства не мають меж.

legopage

Для надання відповідної атмосфери кожному сюжету, рекламна агенція звернулася до фахівців з 3D-ілюстрацій. Вони забезпечили відповідне освітлення: космічне — для майбутньої астронавтки, сценічні лампи — для рок-зірки, а також відблиски вогню для сміливого пожежника. Професії обирали з популярних кар’єрних наборів LEGO, що повинні привертати увагу дітлахів. Крім того, всі постери присвячені різних галузям: науці, мистецтву та праці на користь суспільства. Дівчинка, що бачить себе астронавткою, натякає на відхід сучасної реклами від гендерних стереотипів. Виробник планує створити фігурки, присвячені героям рекламної кампанії, для її поширення у фізичній формі.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО ПРО МАРКЕТИНГ:

Джерело: Adweek