15 порад щодо ведення облікового запису в Google Мій бізнес

У минулому місяці Карти Google відсвяткували свою п’ятнадцяту річницю. За ці півтора десятиліття вони безумовно стали невід’ємною частиною повсякденного життя, значною мірою тому, що допомагають людям легко знайти місцеву компанію, яка їм потрібна. А ще Карти Google є одним з найважливіших інструментів для залучення нових клієнтів – що, як знає кожен власник бізнесу, є запорукою сталого та зростаючого бізнесу.

Якщо ви ще не використовуєте інструменти, доступні на Картах Google, для розвитку свого бізнесу, ви втрачаєте таку необхідну та абсолютно безкоштовну можливість. Наступний потенційний клієнт, можливо, вже шукає в Google і перевіряє вашого конкурента на Картах Google. В Google є безкоштовний інструмент під назвою Google Мій Бізнес, який надасть вам усю необхідну інформацію про те, чи цікавились вашим бізнесом у Пошуку Google і на Картах Google.

Тож до п’ятнадцятої річниці Карт Google, пропонуємо п’ятнадцять порад щодо розміщення вашого бізнесу на карті.

  1. Створіть профіль компанії в Google. Перейдіть на сторінку та введіть інформацію про свою компанію. Переконайтесь, що все вірно та підтверджено, щоб ви могли оновлювати свою інформацію. Ви також можете додати до профілю інших менеджерів, які можуть допомагати вам його підтримувати.
  2. Завантажте додаток Google Мій бізнес. Перейдіть до Google Play та завантажте додаток. Він є безкоштовний, простий у використанні і надає вам усі інструменти, необхідні для взаємодії з клієнтами, незалежно від того, де ви знаходитесь. І все, що ви там оновите, буде автоматично синхронізовано з інформацією на Картах Google.
  3. Оновлюйте свій бізнес-профіль. Переконайтеся, що ви ретельно перевірили такі дані, як ваша адреса, сфера діяльності, номер телефону та веб-сайт.
  4. Додайте графік роботи. І не забувайте регулярно оновлювати його, вказуючи робочі години у святкові періоди.
  5. Персоналізуйте опис вашої компанії. Що відрізняє ваш бізнес від конкурентів? Покажіть потенційним клієнтам унікальні товари або послуги, які ви пропонуєте.
  6. Виділяйтеся з поміж інших. Додайте фото на обкладинку, просто закріпивши його у верхній частині профілю, щоб вас помітили серед інших компаній.
  7. Зробіть свій бренд впізнаваним. Додайте логотип вашої компанії, щоб створити стійку впізнаваність бренду. Це допоможе клієнтам легко пригадати, до кого їм потрібно повернутись.
  8. Додайте посилання на свій веб-сайт. Якщо у вас є окремий веб-сайт, додайте посилання. Якщо у вас його немає, у вас буде можливість створити його безкоштовно під час реєстрації свого бізнес-профілю. Компанії з веб-сайтом отримують на 25-35% більше кліків, ніж ті, що не мають сайту.
  9. Покажіть, що саме пропонує ваш бізнес. Зацікавлені клієнти хочуть деталей. Якщо ви продаєте одяг, спробуйте створити каталог товарів: додайте фотографії з такою інформацією, як ціна та опис, і клієнти зможуть, натиснувши кнопку, перейти до вашого веб-сайту, щоб зробити замовлення онлайн. Якщо ви власник ресторану, додайте своє меню.
  10. Зробіть вашу компанію ще більш візуально привабливою, додавши останні фотографії свого магазину чи продуктів. Дайте людям відчуття реальності, про те, що вони побачать, коли відвідують вас особисто. Це також збільшує вашу видимість: профілі з фотографіями отримують на 42% більше запитів щодо напрямку на Картах, а 90% людей більш вірогідно відвідають вас, якщо у вас є фотографії вашого бізнесу в Пошуку Google і на Картах.
  11. Діліться новинами та спеціальними пропозиціями, створюючи публікації. Розміщуйте інформацію про події, нові продукти чи послуги. Подумайте про знижки для клієнтів, які вперше переглядають ваш бізнес-профіль. Половина клієнтів шукають акції чи знижки під час пошуку компаній в Інтернеті.
  12. Заохочуйте користувачів залишати відгуки. А коли вони це роблять, напишіть у відповідь подяку або попросіть детальніший відгук про їхній досвід. Два з трьох клієнтів кажуть, що позитивні відгуки були важливим фактором у виборі бізнесу чи магазину для покупки.
  13. Полегшіть можливість для клієнтів зв’язатися з вами за допомогою повідомлень. Коли ви це зробите, клієнти побачать у вашому профілі кнопку “Повідомлення”, а їхні повідомлення ви побачите в додатку Google Мій бізнес. (Пам’ятайте лише, що отримуючи нове повідомлення, важливо відповісти протягом 24 годин, щоб сприяти довірі та заохотити взаємодію з вашим бізнесом.)
  14. Використовуйте функцію бронювання. Це означає, що клієнти можуть забронювати, наприклад, столик у ресторані, призначити зустріч або замовити послугу на Картах Google.
  15. Додайте розділ «Запитання та відповіді». Використовуйте цю функцію, щоб клієнти одразу могли бачити питання, які задаються найчастіше, та відповіді на них.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: Google Blog

Читайте также:

Чому YouTube – найздоровіша інтернет-економіка

У Китаї старі гаджети можна перетворити на витвори мистецтва

Google запускає в Україні кампанію «‎Google для бізнесу‎»

Небо не межа: стратосферні проекти Airbus, Google та SoftBank