Шкільна, вища та онлайн-освіта на iForum 2018 — як адаптувати її до майбутнього

Цього року втретє на найбільшій профільній IT-конференції проходив окремий напрям, присвячений освітнім технологіям, новим викликам, які стоять перед освітою і шляхам реформування цієї галузі. За «Освітні технології майбутнього» на iForum 2018 відповідав Ігор Новіков, SingularityU Kyiv, він організував дискусію про новітні підходи у вимірах персональної та колективної освіти, обговорення еволюції освітніх організацій та інституцій.

В програмі напряму були наступні доповіді:

  • Ігор Новіков розпочав напрям зі своєї доповіді про те, як слід готувати наших дітей до викликів XXI століття, і пояснив, чому більшість сьогоднішніх студентів вже отримують знання, які застаріли:

  • панельна дискусія «Освіта майбутнього — від слів до дій», в які брали участь Ксенія Семенова, Національний авіаційний університет, Микола Скиба, Український інститут майбутнього, Надія Васильєва, Suntri. Обговорювали найгостріші проблеми вищої освіти і шляхи її переорієнтування передусім на особистість, а не на систему:

  • Іван Іванов, засновник Центру нової освіти, автор і розробник освітньої платформи «Уміти» розповідав про оновлення онлайн-освіти, причини, ідеї, шляхи реалізації:

  • Максим Роньшин з компанії inCust, який також виступав доповідачем у «CRM & Лояльність», в освітньому напрямі розповідав про те, які нові технології застосовуються в навчанні дітей і описував досвід об’єднання цифрового і реального світу:

  • Олексій Купрієнко, CEO в «Underdog» The UnLawyers, присвятив доповідь проблемі булінгу в школах та розглянув її крізь призму теорії ігор:

  • Ілля Онищенко, BrainBasket Foundation, та Дмитро Софина, Vinnytsia IT-cluster & Winstars Technology LLC, говорили про виклики IT-освіти:

Відео та презентації усіх доповідей напряму «Освітні технології майбутнього» доступні на сайті конференції у розділі «Програма»

Читайте также:

Штучний інтелект в сфері освіти: як використовувати нейромережі вчителям

У британському університеті з’являться лектори-голограми

«Навчайте, де б ви не були»: Історії трьох українських освітян, котрі створюють освіту майбутнього з Google

Роботи на уроках як альтернатива онлайн-навчанню. Ініціатива в Японії