Facebook зазіхає на першість Google в мобільному пошукові статей та відео

Публікація посилань через мобільні сервіси протягом декількох останніх років суттєво покращилась: тепер не треба копіювати і вставляти посилання між додатками чи між додатком і браузером. Нативні клієнти соцмереж та онлайн-сервісів мають підтримку переходів через вбудований браузер або нативний мобільний браузер смартфона / планшета за умовчанням.

В світлі цих змін Facebook може отримати «ласий шматок» мобільного пошукового трафіку завдяки власному пошуковому механізмові. Компанія Марка Цукерберга експериментує із пошуком статей та посилань через нативний додаток. При цьому самі матеріали можуть знаходитися за межами соціальної мережі.

Ще в травні 2015 року у низки користувачів iOS-смартфонів та планшетів в додатку з’явилася нова кнопка — «Add a Link». За допомогою цієї кнопки можна було швидко прикріпити до свого статусу чи запису в соцмережі релевантні посилання на статті, відеоролики чи інші матеріали із зовнішніх джерел. Сортування пошукових результатів при цьому відбувається в залежності від того, де зараз перебуває користувач, яким контентом найчастіше діляться усі користувачі в мережі Facebook тощо.

Нову опцію отримала невеличка група користувачів соцмережі на території США. Однак в компанії підтвердили, що в подальшому впроваджуватимуть такий інструмент пошукового маркетингу та додавання матеріалів для усіх.

Коли така опція стане загальнодоступною, це означатиме, що зникне потреба «гуглити» чи гортати стрічку новин Facebook в пошуках потрібного посилання. А це особливо важливо для мобільних користувачів — бо екрани з малою діагоналлю, мобільний інтернет та обмеженість часу використання не дають можливості довго шукати потрібну статтю, відео чи аудіозапис.

Для видавців поява такої кнопки означатиме додаткові можливості для просування свого контенту серед мобільної аудиторії та отримання додаткового реферального трафіку. Для порівняння: під кінець 2014 року Facebook став справжнім «трафікогенератором», даючи до 25% усіх переходів із соцмереж для сайтів із новинами та статтями (у Twitter цей показник складає менше одного відсотка).

Нова опція поширення матеріалів також припаде до смаку і рекламодавцям: команда Марка Цукерберга має намір віддавати авторам рекламних оголошень 100% виручки, якщо контент демонструється поруч із посиланням, опублікованим через кнопку «Add a Link».

Раніше в Facebook представили власний окремий мобільний додаток для ЗМІ та контент-проектів.

Читайте также:

Google навчить дітей, як визначати дезінформацію і фейкові новини

Підказка підприємцеві: чого не варто публікувати у соціальних медіа

Як вимкнути функцію відстежування в пристроях Android

Создатели vs. Инфлюенсеры