Запуск Falcon Heavy не подолав найпопулярнішу онлайн-трансляцію в YouTube

SpaceX успішно запустила Falcon Heavy. І хоча значна частина аудиторії та експертів досі сперечається, куди саме прямує третя ступінь ракети і чи подолала вона вже половину Сонячної Системи, більш-менш офіційно відомо, що цей космічний об’єкт повинен був прямувати до орбіти Марсу, але наразі рухається в напрямку поясу астероїдів, навіть далі, аніж планувалося на початку. Сама подія привернула увагу багатьох користувачів, навіть тих, хто раніше і не цікавився дослідженням космосу.

Включення в режимі реального часу (яке почалося із затримкою на 2 години) через відеосервіс YouTube зібрало аудиторію в 2,3 млн одночасно підключених глядачів. Втім, запуск машини Ілона Маска в космос на ракеті Ілона Маска не став найпопулярнішим прямим ефіром — ним до сьогодні залишається показ стрибка зі стратосфери на Землю. 14 жовтня 2012 року Фелікс Баумґартнер (нім. Felix Baumgartner) стрибнув зі стратосфери, а 8 млн користувачів YouTube наживо спостерігали за цим.

Хоча SpaceX ще не завершила з ефірами, присвяченими Falcon Heavy. І досі можна спостерігати за манекеном у Tesla Roadster, всередині ракети. Манекен зодягнений в спеціальний скафандр, розроблений компанією. Під час прес-конференції Ілон Маск повідомив, що заряду акумуляторів вистачить на трансляцію з ракети потягом приблизно 20 годин після запуску. Тож це відео також може встигнути встановити якийсь рекорд:

Читайте також:

Читайте также:

Чому YouTube – найздоровіша інтернет-економіка

Ілон Маск: освоєння Марса займе у SpaceX 20 років

OpenAI представила революційну нейромережу SORA, що генерує відео за текстом

Робособака встановила новий рекорд Гіннеса в спринті на 100 метрів