«Паршива вівця», яка зіпсувала YouTube для починаючих авторів

YouTube хоче виправити ситуацію із блогерами, але у відеосервісу не дуже гарно виходить. Змінені правила співпраці з рекламодавцями призведуть до того, що новим авторам стане важче починати заробляти на влогах. Єдині, хто імовірно переможе від нововведень — рекламодавці, що переймаються публікацією реклами поруч із образливим чи відверто насильницьким контентом. Хоча, абсолютно незрозуміло, як саме YouTube це контролюватиме.

Відеоблогер Логан Пол, що став найбільшим розчаруванням початку цього року

Відеоблогер Логан Пол, що став найбільшим розчаруванням початку цього року

На початку року ми публікували поради, як робити контент таким, що дасть змогу авторам заробляти на ньому. Однак, тепер YouTube оголосив про нові умови. Змінилися правила приєднання до програми YouTube Partner Program, учасники якої отримують гроші від демонстрації реклами до, після чи під час перегляду їхніх роликів. Щоб отримати змогу монетизувати канал потрібно досягти показника в 4 тис. годин переглядів за останні 12 місяців, а також мати 1 тис. підписників.

В компанії пояснюють, що встановили новий поріг входу до заробітку на рекламі, щоб на сервісі були присутні та заробляли «лише влогери, які постачають позитивний контент». На практиці це означає, що платформа, яка заявляє про рівні можливості заробітку, стала майже недосяжною для тих, хто знімає прості DIY-відео без професійних навичок і можливостей продукування контенту.

Щохвилини в YouTube завантажується 400 годин нового контенту, за день цифра сягає мільярда годин відео. Відеохостинг не встигає моніторити і переглядати нові ролики, як тільки вони з’являються онлайн. Проте рекламодавці прагнуть більшого контролю за тим, який контент супроводжуватимуть їх оголошення. Суворіші правила приєднання авторів до YouTube Partner Program дадуть змогу відфільтрувати небажані ролики, так вважають в адміністрації.

Згадаймо той факт, що найбільші скандали останнього часу виникали навколо роликів тих користувачів, які відповідають вимогам оплаченої програми і заробляють на рекламі шестизначні суми. Онлайн-спільнота впевнена, що зміна правил для рекламної програми є реакцією YouTube на скандал із влогером Логаном Полом (Logan Paul, 5-те місце рейтингу найбагатших влогерів 2017-го, річний заробіток на платформі — $12,5 млн).

Прикриваючись захистом інтересів рекламодавців, відеомайданчик намагається реабілітуватися за тривалу бездіяльність. Після того, як автор опублікував відео з японського «лісу самогубців», сервіс майже тиждень вирішував, яке покарання застосувати за некоректне відео. До того ж, Логан (не модератори) сам видалив ролик, а сервіс навіть не додав віковий ценз до контенту. Враховуючи, що значну частину аудиторії влогера складають школярі, цей випадок є більш вражаючим, з точки зору впливу на молодь, ніж минулорічний скандал з публікацією антисемітського жарту на каналі PewDiePie.

Тоді адміністрація відреагувала швидше, хоча ролик, так само, видалив сам автор. Покарання ж в обох випадках — вилучення з YouTube Partner Program та переліку рекомендованих відео. Але змінені правила монетизації каналів негативно вплинуть не на багатих і знаменитих влогерів, а на початківців, і вони вже висловлюють обурення діями сервісу на сторінках соцмереж, а деякі взагалі звинувачують Логана Пола в тому, що він зіпсував весь YouTube.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Джерело: YouTube

Читайте также:

4 з 10 перекладачів втрачають роботу через штучниий інтелект

Чому YouTube – найздоровіша інтернет-економіка

Як донат погіршує ігри, руйнує життя людей і що з цим робити

50 найвідвідуваніших веб-сайтів у світі