Як почати заробляти в YouTube у 2018 році

Ми розповідали про багатіїв YouTube, але нагадаємо, що декому вдається заробляти на контенті у відеосервісі мільйони доларів США щороку. І це, не рахуючи окремих рекламних кампаній. Видання The Sun розпитало про секрети успішного влогерства у Мета Донегана (Matt Donegan) з компанії Social Circle, яка допомагає брендам співпрацювати з лідерами онлайн-медіа.

thenewrichandfamous

  • В  першу чергу, створіть свою унікальну аудиторію, яка дивиться ваш канал. Рекламодавці полюють на зацікавленого глядача, їх не цікавить суха цифрова статистика.
  • Поважайте свою аудиторію, не брешіть у записах і ніколи не продавайтеся бренду, якому не довіряєте, просто за гроші. Одна нещира рекомендація може коштувати сотень і тисяч підписників каналу.
  • Слідкуйте за статистикою. Бренди завжди хочуть знати якомога більше про глядачів, і автор каналу повинен бути в курсі про те, хто і як його дивиться. Не вигадуйте завищені показники, оскільки існують сервіси для перевірки залучення аудиторії.
  • Знайте собі ціну. З одного боку, компанії завжди хочуть заощадити на рекламних витратах, з іншого — автори бояться, що будуть недооцінені. Розпитайте колег по відеогалузі про їх заробітки, пошукайте інформацію в інтернеті і будьте готові назвати свою раціональну ціну (краще визначити мінімум та максимум, щоб мати змогу маневрувати) ще до початку перемовин.
  • Вийдіть із сутінків. Не варто триматися осторонь загального відеоруху і самозосереджено публікувати власний контент. Слідкуйте за іншими каналами, співпрацюйте з авторами та записуйте спільні ролики. Окрім того, варто працювати з агенціями, які допомагають авторам контенту і брендам знаходити одне одного.
  • Беріться до e-commerce. Можна продукувати товари під власним брендом («мерч», мовою сучасних YouTube-глядачів) або публікувати в своєму каналі посилання на онлайн-магазини, за попередньою домовленістю з ними. Якщо користувачі придбаватимуть продукцію, перейшовши за вашим посиланням, ви отримаєте відсоток від продажів.
  • В зарубіжному онлайн-просторі існують вимоги маркування рекламного контенту. Відсутність позначки #ad чи будь-якої вказівки на те, що автор відео отримає персональну вигоду за розповідь про той чи інший товар, продукт, сервіс, може призвести до штрафу та інших санкцій. В українському сегменті інтернету, на жаль, права користувачів та авторів контенту захищені не так надійно. Втім, не варто обманювати своїх глядачів. Якщо ви справді рекламуєте товар, чому б прямо про це не розказати у відео? Врешті, чесність — це краща політика. Успіхів у відеоблогінгу!

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

  1. 16 корисних YouTube-каналів українською мовою
  2. Design Thinking: уроки для політики від запровадження проектувального мислення
  3. 7 гріхів, що заважають підприємцям розвивати eHealth

Джерело: The Sun