7 гріхів, що заважають підприємцям розвивати eHealth

Компаніями керують живі люди, а тому підприємства часто демонструють риси поведінки і помилки, притаманні особистостям: великі амбіції, не дивлячись на поточні проблеми, як от в SpaceX; неоднакове ставлення до співробітників і співробітниць, як це було в Uber; заперечення очевидного, як продовжувала робити Nokia, поки не збанкротувала.

Джон Носта (John Nosta) засновник NOSTALAB — розробника цифрових рішень для медицини, помітив, що шлях до успіху кожного проекту супроводжується прийняттям важких рішень, через що учасники ринку часто припускаються помилок. Розробка інновацій для медицини є, без сумніву, величною справою, однак від усвідомлення власної значущості стартапи часто неправильно оцінюють перспективи і ризики, визначають хибні пріоритети, «брудно» конкурують тощо. Сім гріхів можна легко зустріти в будь-якій стартап-екосистемі, — спробуйте уникати їх, адже деякі засоби неможливо виправдати найшляхетнішою метою. Розпізнати грішника доволі просто:

eda1b

Хіть

Нестримне бажання, яке заважає керуватися життєвим досвідом і здоровим глуздом у своїх вчинках. Такі підприємці не здатні проявляти навіть елементарну логіку в професійних діях. Вони можуть самовпевнено чекати появи величезної аудиторії в Facebook чи Twitter, при цьому, не дадуть собі клопоту підписатися на когось у відповідь. З одного боку, важливо завжди орієнтуватися на кращий результат, але ж потрібно і реально оцінювати власні сили. Наприклад, не обіцяйте оплату послуг контрагентів, якщо ви не можете собі цього дозволити.

Зажерливість

Мені потрібно все — і негайно! Бажання створити продукт, який задовольнить всі потреби абсолютно всіх користувачів, як правило, закінчується тим, що ви не пропонуєте ніякого вирішення існуючих проблем взагалі. Іншими словами, ви навіть не запускаєте життєздатний стартап. Для розвитку проекту менше — означає краще. Фокусуйтеся на маркетинговій стратегії для досягнення зрозумілої мети, чітко визначайте свою аудиторію, а потім рухайтеся зрозумілим курсом. Це забезпечить більш-менш реальні шанси на виживання компанії.

Жадібність

Неймовірно, але факт: розподіл власного капіталу стає важким екзаменом для багатьох команд. Мало того, що потрібно визначити пріоритети розвитку і виділити на них найбільше коштів, потім ще доведеться заспокоювати учасників компанії, чиї інтереси не були визнані пріоритетними. Межа між заощадливим підприємцем та скнарою дуже тонка. Намагайтеся її триматися.

Ледачість

Щоб досягти чогось, як мінімум, потрібно придбати лотерейний квиток. Цей анекдот відображає стан речей і в бізнесі — щоб отримати задовільний результат потрібно наполегливо і цілеспрямовано працювати, одночасно аналізуючи ефективність власної праці, і вносити корективи у вектор руху. Кажуть, що Томас Едісон (Thomas Edison) досяг успіху на 99% завдяки наполегливій праці і на 1% — завдяки натхненню. Хоча, як жартують винахідники, роль натхнення у цій формулі навіть перебільшена.

Гнів

Хамські безапеляційні особи зустрічаються в кожному прогресивному середовищі. Здається, що вони будь-яку розмову переводять у суперечку, щоб тільки привернути до себе увагу. Діалог з такими колегами ніколи не є обміном думок та ідей. Це радше перелік аргументів від агресивного співрозмовника на його ж користь, які ще й мають підтвердити, що ви неправі. Вони демонструють свою готовність йти до мети будь-якими методами. Краще уникати спільних проектів з подібними персонажами, а якщо ви помітили в своїх діях ознаки цього гріха — що ж, розуміння проблеми означає початок шляху до її подолання.

Заздрість

Хто встояв перед гріхом заздрості чужому успіху? Поки eHealth-інноватор розробляє рішення, яке потенційно зможе врятувати увесь світ, ТБ і поп-культура вклоняються якомусь фізкультурнику зі званням фітнес-тренера чи моделі, що розробила нову дієту. Заздрість народжується від хворобливого бажання бути кимось іншим, тим, з кого медіа і користувачі зробили тимчасового ідола. Пам’ятайте: якщо ви розробляєте справді корисний продукт, здатний вирішити реальну проблему, — безглуздо прагнути стати кимось іншим. Якщо ж у вас немає свого рішення, тоді немає і сенсу заздрити активним діячам сучасності.

Гординя

Таких грішників ми зустрічаємо найчастіше. Кожне зібрання починаючих підприємців об’єднує перебільшено самовпевнених персонажів. Їх посади слід вимовляти не як CEO, а як EGO. Гріх, знайомий багатьом, але ж всі ми отримуємо чудову нагоду вчитися на помилках інших. Оберіть «улюбленого» грішника та періодично звіряйте свої вчинки з його образом — чи ви, бува, ще не занадто пишаєтеся своїми здобутками?

Інноватори прагнуть покращити якість життя користувачів, а надто ті, що розробляють продукти для електронного здоров’я. Захопившись роллю спасителя всього людства, можна випадково розвинути в собі комплекс бога та намагатися вирішити неіснуючу проблему, або ж використовувати неприпустимі інструменти. Новітня історія вже знає такі приклади, як от фіаско Theranos і Елізабет Холмс, банкрутство безлічі менш примітних і повністю забутих компаній. Вчіться критично оцінювати свої проекти і слідкуйте за професійною безгрішністю.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: Forbes

Читайте также:

Як залишатися сфокусованим в офісі?

Як спланувати успішний семінар

Ви недостатньо спите – і це вбиває вас

Компанії-«єдинороги». Що це за компанії та що варто про них знати?