Онлайн-кладовище стартапів, яке допомагає вчитися на чужих помилках

На просторах інтернету з’явився ресурс з інформацією про стартапи, які не справилися із власними задачами та безславно припинили діяльність. Замість того, щоб розкривати секрети успіху проектів, сайт Startup Graveyard висвітлює причини закриття компаній. Мета — допомогти новим компаніям уникнути помилок, на прикладі інших.

2dead-startups

Автори ідеї зазначають, що хоча їх ресурс можна використовувати, як джерело інформації про успішність підприємницької діяльності, він не є абсолютною істиною в останній інстації. Управління молодою компанією — складна справа, а її поява в переліку Startup Graveyard спричинена комплексом взаємопов’язаних довготривалих факторів, — не завжди це лише відсутність досвіду чи сильні конкуренти.

Стартапи класифіковані по галузі діяльності, а труднощі, що стали фатальними для бізнесу позначаються спеціальною іконкою з описом. Серед найбільш поширених причин провалу:

  • неправильна побудована (або взагалі не спланована) бізнес-модель;
  • відсутність стратегії залучення користувачів/клієнтів;
  • діяльність без професіоналів, особливо фінансових менеджерів;
  • нецільове або нераціональне використання залучених коштів.
2why-dead

Історія провалу стартапу Sonar Media

В окремій категорії зазначені конкуренти проекту, які вже досягли успіху, і які потрібно було перегравати новим учасникам ринку. Звичайно, на сайті зібрана лише частина величезної кількості стартапів, що припиняють свою діяльність, але розробники планують поступово наповнювати колекцію Startup Graveyard.

БІЛЬШЕ КОРИСНОГО ДЛЯ СТАРТАПІВ:

Читайте также:

У Китаї старі гаджети можна перетворити на витвори мистецтва

Google запускає в Україні кампанію «‎Google для бізнесу‎»

Як стартапи намагаються знешкодити цукор

Британський стартап обіцяє відновити льодовики Арктики