Як стартапу знайти свою ідею — матриця від Еріка Стромберга

Засновник та CEO сервісу Oyster (нині належить Google), Ерік Стромберг (Eric Stromberg), який час від часу виступає інвестором, вирішив надати посильну допомогу молодим підприємцям, які шукають тематику для запуску свого проекту.

За власними спостереженнями Стромберга, найбільше часу займає пошук ідеї, якою ви будете готові активно займатися найближчі 5-10 років. Головне, що потрібно розуміти на старті — яку проблему ви збираєтеся вирішувати своїм новим проектом. Не завадить розуміти, наскільки певна ніша вже зайнята, чи велика конкуренція в даній галузі тощо.

Саме для цього Стромберг розробив матрицю ідей для стартапів. У зведеній таблиці компанії розташовуються за двома критеріями: галузь, в якій провадять свою діяльність, та характеристика їх продукту чи сервісу. Заповнивши відповідні клітинки назвами потенційних конкурентів, можна виявити незайняті ніші. Повна версія доступна за посиланням, а приклад таблиці нижче:

1*1Bo_yGSLXbylNKFn4u1JJg

Стромберг опублікував таблицю лише для споживацького сектору, однак її публікацію супроводжувала велика кількість позитивних відгуків, тож він розробив аналогічну матрицю для B2B-рішень:

1*lw6rxTUjzBh2yf8hDgmH0w

Можливо, саме завдяки цим таблицям ви створите продукт, який стане вирішенням нагальної проблеми клієнтів. Більше корисних матеріалів для стартапів:

На основі Medium