Мільйонери YouTube-2017 — новий король і 6-річний влогер у рейтингу

Видання Forbes підрахувало гроші, які заробили відеоблогери (чи влогери, як їх вже традиційно називають в англомовних медіа) на YouTube у році, що минає. Скандал з нацистським жартом коштував першого місця шведу PewDiePie, але новий лідер здобув популярність аналогічним чином: граючи у відеоігри і, власне, знімаючи це на відео.

Очолює рейтинг 26-річний британець Деніел Мідлтон (Daniel Middleton): його канал DanTDM зібрав 16,9 млн користувачів і понад 11,5 млрд переглядів за всі 5 років на YouTube. Деніел працював у Tesco, коли почав викладати відео, на яких грає в онлайн-ігри. Цього року йому, певно, було ніколи працювати, як і ходити до супермаркету: він провів світове турне, відвідавши 39 міст, і 4 рази зібрав повну залу сіднейської Опери, щоб поспілкуватися із фанатами. Заробіток на відеохостингу в 2017-му — $16,5 млн.

Новий найбагатший влогер YouTube

Новий найбагатший влогер YouTube

Зазначимо, що минулого року Деніела взагалі не було у першій «десятці» багатіїв YouTube. Стрімкий ріст і одразу ж перше місце відеогеймер отримав значною мірою завдяки зовнішнім обставинам. Тож, справедливо буде, якщо він надішле вітальну листівку PewDiePie (за його расистський розіграш) і адміністрації сервісу, яка вирішила заблокувати канал шведа і прибрати його з результатів пошукової видачі YouTube. Втім, PewDiePie залишився у рейтингу ТОП-10, посідає почесне шосте місце. Всього у переліку є чотири учасника минулорічного списку: також комедіантка Ліллі Сінгх (Lilly Singh), дует Smosh, геймер Марк Фіскбах (Mark Fischbach).

Рейтинг найбагатших влогерів-2017, від першої до десятої позиції:

Деніел Мідлтон (Daniel Middleton), DanTDM — $16,5 млн

Починав з летсплеїв, також знімає огляди ігор, комедійні ролики про теми, цікаві геймерам і не тільки. У 2017 році запустив своє live-шоу. 16,9 млн користувачів і понад 11,5 млрд переглядів з 2012 року.

Еван Фонг (Evan Fong), VanossGaming — $15,5 млн

Лестплеї, проходження різних рівнів і різних видань ігор, огляди. 21,8 млн користувачів, кількість переглядів з початку існування каналу (2011 р.) сягнула 8,5 млрд.

Dude Perfect — $14 млн

Команда з панди і п’ятьох колишніх гравців університетської баскетбольної команди. Виконують різні трюки, розіграші. 24,7 млн користувачів, що підписалися, 4,3 млрд переглядів з 2009 року.

Марк Фіскбах (Mark Fischbach), Markiplier — $12,5 млн

Летсплеї з надзвичайно живою і емоціональною лексикою, комедійні скетчі, анімовані пародії. 18,9 млн глядачів, 8,5 млрд з 2012 року.

Логан Пол (Logan Paul) — $12,5 млн

Став популярним спочатку на відеосервісі Vine, пізніше опанував YouTube. 22-річний влогер веде канал лише з 2015 року, але вже зібрав 14,4 млн користувачів і 2,7 млрд переглядів. Описати контент Логана важко: він просто щодня викладає ролики про все підряд. В рейтингу також присутній його молодший брат Джейк.

PewDiePie — $12 млн

Фелікс Шелберг (Felix Arvid Ulf Kjellberg) кілька років поспіль вважався найбагатшим влогером (минулого року він посідав перше місце в списку Forbes із заробітком $15 млн), але цього року швед посварився з YouTube, Disney і деякими онлайн-виданнями через розіграш, в якому спільнота побачила ознаки антисемітизму. Основний канал PewDiePie в YouTube з 2010 року зібрав 58,4 млн користувачів і 16,6 млрд переглядів.

Джейк Пол (Jake Paul) — $11,5 млн

Як і старший брат, починав в Vine, а з 2013 року викладає контент на YouTube: комедійні відео, активні розваги, спортивні трюки тощо, в компанії з іншими веселими хлопцями. 20-річний влогер нараховує 12,3 млн користувачів, 3,1 млрд переглядів.

Ryan ToysReview — $11 млн

Зрештою, це мало статися: до переліку влогерів-багатіїв потрапив 6-річний малюк Раян. Він грається, розпаковує нові іграшки і робить все, щоб зацікавити таких самих юних глядачів, як і він сам. Сподіваємося, що дорослі, які управляють каналом, витратять заробіток з користю для малюка. YouTube-канал існує з 2015-го, має 10,2 млн користувачів і 16,9 млн переглядів.

Smosh — $11 млн

Дует ветеранів відеоблогінгу Йена Хекокса (Ian Hecox) і Ентоні Падільї (Anthony Padilla), які ведуть свій канал з 2005 року. За цей час у них 22,7 млн користувачів, 6,8 млрд переглядів. Публікують комедійні скетчі, пародії на явища поп-культури тощо.

Lilly Singh — $10,5 млн

У 2016-му Ліллі заробила на YouTube $7,5 млн, а цього року покращила свій результат, продовжуючи створювати контент на каналі Superwoman. Пані влогер публікує комедійні пародії, кавери на відомі музичні композиції, обговорення актуальних для жіночої аудиторії тем, власні поради про стосунки тощо. З 2010 року Ліллі зібрала 12,7 млн користувачів, 2,3 млрд переглядів.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: Forbes, The Sun