YouTube запускає в Україні кампанію Voice4Good, мета якої — підтримка позитивної молоді, боротьба з кібербулінгом та мовою ненависті в інтернеті. Alphabet Inc., до якої належить відеосервіс, підкреслює свою активну соціальну позицію і бажання розвивати наступне покоління авторів YouTube в атмосфері позитиву, взаємної поваги та широких можливостей для прояву творчої індивідуальності всіх користувачів.
Щохвилини в YouTube завантажується 400 годин нового контенту, за день цифра сягає мільярда годин відео. Приріст часу перегляду контенту щороку зростає на 50%, а більша частина переглядів вже відбувається з мобільних пристроїв (60%). Довжина мобільної сесії складає біля однієї години. 1,5 млрд користувачів, які щомісяця заходять на відеосервіс, формують соціальну мережу, якій притаманні як всі позитивні, так і негативні явища сучасного веб-майданчика. Серед обміну ідеями та новою інформацією трапляється агресивне спілкування, віртуальне цькування авторів чи інших коментаторів. Однак YouTube закликає глядачів та влогерів об’єднатися на підтримку позитивного контенту Voice4Good. Першими до кампанії приєдналися популярні діячі українського сегменту YouTube:
- Андрій Немодрук з комедійного каналу ND Production (понад 1,5 млн підписників),
- влогер JackBelozerov (понад 1,5 млн підписників),
- авторка успішного DIY-каналу Nata Lime (понад 650 тис. підписників),
- підліткова група Open Kids (понад 1,2 млн підписників).
Учасники акції Voice4Good опублікували відео, в яких закликають продукувати позитивний контент, протистояти мові ненависті й сприймати об’єктивну критику, ігноруючи агресивні коментарі:
Блогери та представники YouTube переконані, що спільними зусиллями відеоспільнота може протистояти поширенню негативу в Мережі і збільшити кількість якісного оптимістичного контенту. Організатори закликають авторів публікувати свої історії по темі з хештегом #Voice4Good.
БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО ПРО НОВІ МЕДІА: