Нові формати медіа, що залучають 1 млн глядачів щодня — приклад BuzzFeed

Twitter відкрив багато нових можливостей, запустивши функцію відеотрансляції. За інновацію з радістю узялися транслятори спортивних професійних поєдинків, ток-шоу, мережеве ТБ й інші. Як виглядає чи повинен виглядати новий медіаконтент, створений для Twitter, досліджує онлайн-видання BuzzFeed, яке запустило ранкове шоу в соціальній мережі під назвою AM to DM.

img_5882

Новий прямий ефір

Шоу вперше вийшло в прямий ефір наприкінці вересня, одразу залучивши велику аудиторію, переважно, з сайту BuzzFeed. В перший же тиждень AM to DM зайняла четверту позицію серед трендів по всьому світу, а щоденна аудиторія сягнула 1 млн унікальних користувачів; записи переглядали 10 млн разів. 78% денних глядачів відносяться до вікової категорії до 35 років. Та що насправді цікавить виробників контенту — який відсоток користувачів дивиться кожний випуск повністю? В редакції BuzzFeed поки що не знають: їхній мільйон включає і тих, хто дивився шоу від початку до кінця, і коротші сесії підключення до ефіру.

Судячи з відгуків аудиторії, люди дивляться шоу на роботі, в школі, слухають його як аудіо на ходу, фоном до виконання іншої роботи. Продюсерів шоу, серед яких Сінді Ванегас-Джессале (Cindy Vanegas-Gesuale), така ситуація цілком влаштовує: вони і ведучі ефіру розуміють, що глядач може підключитися (і відключитися) в будь-який зручний для нього момент, з будь-якого зручного пристрою, де б він не був. Це нова реальність медійного контенту: користувач обирає не тільки шоу, але і формат його споживання.

Про шоу

Прямий ефір триває годину з 10 до 11 ранку за стандартним східним часом, з повтором трансляції в післяобідній час. Команда авторів наполягає, що воно відрізняється від традиційних ранкових форматів. По-перше, тому що воно виходить у Twitter і заохочує користувачів до прямого зв’язку через соціальну мережу. По-друге, через особливості запрошених ведучих — це редактори BuzzFeed, вони давно дружать поза ефіром, а тому їх спілкування має відмінну від традиційного телебачення манеру. Саїд Джонс (Saeed Jones) та Ісаак Фіцджеральд (Isaac Fitzgerald) в прямому ефірі зачитують і коментують заголовки новин, реагують на повідомлення від глядачів, заохочуючи їх до жвавого обговорення в режимі реального часу на сторінці Twitter.

Соціальна мережа мікроблогів стала постачальником різноманітного контенту, а тепер ще й онлайн-трансляцій шоу. Формат, який пропонує BuzzFeed, враховує всі інтереси молодої аудиторії: весела манера чат-спілкування, при цьому запрошені відомі гості. Відомі саме для цієї Twitter-аудиторії. В той же час, AM to DM радо береться за висвітлення новин в режимі онлайн: в перший тиждень роботи Twitter-редакція координувалася з журналістами сайту для термінового висвітлення головних новин.

BuzzFeed особливо наголошує на тому, що хоча шоу AM to DM було створено в результаті взаємовигідної фінансової домовленості двох компаній, в своїй діяльності ведучі керуються редакційною політикою саме BuzzFeed, а не соцмережі. Тому, наприклад, в ефірі обговорювали подробиці «брудної» політичної агітації через Twitter.

Рух нових медіа

Сінді Ванегас-Джессале визнає, що на сьогодні близько 90% ефіру прописані наперед — це сценарій, який ведучі відпрацьовують наперед. Однак, Фіцджеральд висловлює намір зменшити цей показник і додати шоу реалістичності, за рахунок роботи в прямому ефірі з коментарями від аудиторії, що надходять одразу в студію. Джонс погоджується: «Коли ти, як користувач, бачиш, що твій коментар, жарт чи фото твого милого песика потрапили в мережевий ефір — ти ще більше зацікавлюєшся, долучаєшся до перегляду. Ми хочемо бути частиною процесів, що підвищують зацікавленість в нових форматах.»

БІЛЬШЕ ПРО МЕДІА:

Джерело: TechCrunch

Читайте также:

Що являє собою Threads — нова соцмережа Цукерберга, яку називають «вбивцею Twitter»

4 тренди у розробці мобільних додатків у 2023 році

Як у Facebook вигадали кнопку «Мені подобається» і змусили нас змагатися за популярність

Штучний інтелект у дизайні та розробці ігор. Де ми зараз і що далі?