Продукти в Google мають єдину мету: бути якомога кориснішими в будь-які моменти життя. І штучний інтелект може пришвидшити досягнення цієї мети. З перших днів існування Пошуку Google штучний інтелект допомагав розуміти мову, роблячи результати більш корисними. З роками компанія збільшила інвестиції в штучний інтелект і тепер ми можемо розуміти інформацію в її багатьох формах — від розуміння мови до розуміння зображень, відео і навіть реального світу. Сьогодні ми ділимося кількома новими способами застосування штучного інтелекту у продуктах Google.
Якщо ви можете це побачити, ви можете це шукати
Камера смартфона вже давно стала потужним інструментом для дослідження та розуміння світу навколо нас. Функція Google Об’єктив (Lens) сьогодні використовується понад 10 мільярдів разів на місяць, коли люди шукають те, що бачать, за допомогою камери чи зображень.
У найближчі місяці можна буде використовувати Google Об’єктив для функції «пошук на екрані» на смартфонах з ОС Android у всьому світі. За допомогою цієї технології можна буде шукати інформацію про те, що є на фотографіях або відео, на веб-сайтах і в програмах, якими користувач часто користується, наприклад у програмах для обміну повідомленнями та відео, не згортаючи програму та не припиняючи роботу.
Наприклад, ваш друг надсилає вам повідомлення з відео, на якому він гуляє по Парижу. Якщо ви хочете дізнатися більше про споруду, яку бачите на задньому плані на фото або відео, ви можете просто натиснути та утримувати кнопку головного екрану або кнопку живлення на своєму телефоні Android (що викликає Google Асистент), а потім запустити функцію «пошук на екрані». Об’єктив визначає споруду, як Люксембурзький палац — і ви можете натиснути кнопку пошуку, щоб дізнатися більше.
Комбінування способів пошуку
За допомогою мультипошуку можна шукати за зображенням і текстом одночасно, відкриваючи для себе абсолютно нові можливості. Сьогодні мультипошук доступний у всьому світі на мобільних пристроях усіма мовами та в усіх країнах, де доступний Об’єктив.
Нещодавно компанія Google ще більше розширила мультипошук, додавши можливість локального пошуку. Тепер можна сфотографувати об’єкт та додати пошуковий запит «поруч зі мною», щоб знайти те, що потрібно. Наразі ця функція доступна англійською мовою у США, а найближчими місяцями вона стане доступною по всьому світу.
Іноді вже у процесі пошуку можна натрапити на щось, що впадає в око і надихає. У найближчі кілька місяців можна буде використовувати мультипошук будь-де для будь-якого зображення, яке є на сторінці результатів пошуку на мобільному пристрої.
Наприклад, можна шукати «ідеї для сучасної вітальні» та побачити журнальний столик, який сподобається, але потрібна іншій формі — скажімо, прямокутна замість кола. Тоді можна використати мультипошук, щоб додати до пошукового запиту текст «прямокутник» та знайти бажаний стиль.
БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:
- Битва штучних мізків або як Google запускає чат-бот Bard, суперника ChatGPT від Microsoft
- Який рік, такі й інтереси або найпопулярніші запити Google Україна у 2022 році
- Конфлікт LaMDA або як розвивалася дискусія навколо свідомості нейромережі Google
Джерело: GoogleBlog