Як компанія Google допомагає знаходити факти у важливі моменти

Коли ви шукаєте інформацію на чутливі теми, як-от поради щодо здоров’я чи фінансів або під час кризових ситуацій важливо мати доступ до інструментів, необхідних для виявлення дезінформації та пошуку джерел. Напередодні Міжнародного дня перевірки фактів (International Fact Check Day) компанія Google презентувала нові можливості в Пошуку Google, щоб допомогти людям по всій Європі краще розуміти онлайн-інформацію, коли це дуже важливо.

Більше контексту про результати пошуку

Найближчими днями у Пошуку Google з’явиться можливість натиснути на три крапки поруч із результатом пошуку, щоб дізнатися більше та глибше заглибитися в інформацію про певну сторінку. Функція «Про цей результат» незабаром стане доступною усіма мовами та в усіх країнах, де працює Пошук.

Крім того, для пошуку англійською мовою тепер можна дізнатися більше довідкової інформації про автора чи сторінку. Ці функції допоможуть визначити, чи потрібно переходити на вебсайт і дізнатися з нього більше.

Перевірка фактів разом із європейськими новинними організаціями

Компанія заявляє, що співпрацює з організаціями, щоб проводити тренінги з перевірки фактів і ділитися новими методами боротьби з поширенням дезінформації в Інтернеті.

Доступ до авторитетного контенту та новин особливо важливий під час кризи та війни. Так на початку цього року компанія Google почала співпрацю з Львівським медіафорумом і Thomson Foundation, щоб запропонувати навчальну програму з чотирьох частин для українських інформаційних організацій щодо залучення аудиторії діаспори та боротьби з дезінформацією тощо. Висновки були опубліковані в довіднику та безкоштовно розповсюджені серед українських новинних медіа.

У Німеччині компанія Google розширила давню партнерську програму Faktencheck23 із перевірки фактів з German Press Agency. З 2021 року понад 1300 журналістів із понад 100 редакцій німецьких видань взяли участь у тренінгу та приєдналися до активної спільноти перевірки фактів. Сьогодні компанія Google запускає Fact Check Challenge для німецькомовних журналістів. Журналісти можуть у грі перевірити свої знання у вікторинах про цифрові дослідження, верифікацію та перевірку фактів, а переможці візьмуть участь у першому саміті Faktencheck23 цієї осені в Берліні.

Крім того, Google зробив внесок у розмірі 25 мільйонів євро в European Media Information Fund (Європейський медіаінформаційний фонд). На сьогодні вже надано підтримку 40 проєктам по всій Європі. Ініціативи варіюються від підвищення медіаграмотності громади в Італії шляхом надання місцевим бібліотекарям нових ресурсів та інструментів до активізації діяльності з перевірки фактів під час виборів у Чехії.

За заявою компанії Google надання фактів та допомога користувачам отримати більше контексту щодо інформації, яку вони знаходять в Інтернеті, є частиною місії із забезпечення універсального доступу до світової інформації.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: GoogleBlog

Читайте также:

Google запускає в Україні кампанію «‎Google для бізнесу‎»

Небо не межа: стратосферні проекти Airbus, Google та SoftBank

Bard стає Gemini – що цікавого анонсувала компанія Google

Потужність штучного інтелекту Google стане доступна в новій серії Samsung Galaxy S24